EVEASY לימו מציעה טווח נסיעה חשמלי של 450 ק"מ ותשווק בישראל בשיטת מנוי בתשלום חודשי בסך 2,899 ₪ ללא מקדמה וללא אפשרות לרכישה מלאה
פריזבי, יבואנית רנו, ניסאן, איפיניטי, דאצ'יה וצ'רי משיקה בישראל מותג רכב חדש - EVEASY שהינו מיזם של רנו וגי'יאנגלינג הסינית. במקור נחשף הרכב לפני כשנה וחצי תחת מותג מובילייז האמון על פיתוח פתרונות תחבורה שיתופיים וייעוד עבור שימוש בציי השכרת רכב או כמונית. המכונית נושאת את השם לימו כקיצור ללימוזינה. בישראל תוצע EVEASY במודל בעלות ייחודי "מכונית כשירות" בשיטת תשלום מנוי חודשי בסך 2,899 ₪ הכולל את עלות הביטוח והטיפולים התקופתיים.
EVEASY לימו
EVEASY לימו היא מכונית סדאן 4 דלתות. החזית הנמוכה נושאת יחידות תאורה מפוצלות במראה ייחודי. הפגוש אטום ברובו ובחלקו התחתון כונס אוויר רחב ומושחר. הדופן לא חושפת אלמנטים מיוחדים, קו המותניים מעודן ובדלת האחורית נרשמת תפיחה קלה. בספי הדלתות חגורה בולטת ועיטור כרום מעודן. מאחור יחידות תאורה גדולות ובולטות המזכירות את אלה מלפנים. העיצוב נאה אך אינו בולט ויתקשה להרשים ביחס לרכבי פנאי חשמליים המוצעים באותה סביבת מחיר.
EVEASY לימו
מידותיה החיצוניות של EVEASY לימו מקבילות לאלה של יונדאי אלנטרה. אורכה 4,675 מ"מ, רוחבה 1,835 מ"מ, גובהה 1,480 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,750 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 411 ליטרים ומתחת לרצפה גלגל חלופי בגודל מלא, בניגוד למקובל בכלים חשמליים רבים אשר מוצעים ללא גלגל חלופי.
גם תא הנוסעים לא מציג חידושים ונראה שגרתי למדי וכולל מסך מרכזי בגודל 12.3 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' השוכנים בסמיכות על משטח צף מול הנהג. על אף המסך הגדול, בקרת האקלים שומרת על פקדים פיזיים חיצוניים. בין המושבים הקדמיים קונסולה צפה עם בורר הילוכים אלקטרוני בסגנון ג'ויסטיק ותא אחסון פתוח גדול המשלב משטח טעינה אלחוטי.
EVEASY לימו
EVEASY לימו מצוידת הנעה קדמית ובמנוע חשמלי קדמי בודד עם הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 22.9 קג"מ. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 9.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 140 קמ"ש. לצורך ההשוואה רכבי הפנאי הסיניים החשמליים ג'ילי גיאומטרי C ו- BYD אטו 3 מציעים יחידות הנעה חזקות יותר המספקות ביצועים זריזים משל EVEASY לימו באופן משמעותי.
EVEASY לימו
סוללה בקיבולת 60 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה מרבי של 450 ק"מ על פי תקן WLTP. הסוללה תומכת בטעינה מהירה DC בהספק מרבי נמוך למדי של 60 קילוואט. שימוש בעמדה מהירה מסוג זה יאפשר טעינה מ- 30% ל- 80% מקיבולת הסוללה בתוך 30 עד 36 דקות.
EVEASY לימו תשווק בישראל ברמת אבזור פרימיום טק הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם תמיכה בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, מערכת לבחירת מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, משטח טעינה אלחוטי, חיישני אור וגשם, ריפוד דמוי עור, כוונון חשמלי למושב הנהג, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר עבור הנוסעים במושב האחורי, תא אחסון מקורר בנפח 5.6 ליטרים מתחת למשענת היד, תאורת אווירה בתא הנוסעים, מערכת מצלמות היקפיות, חיישני חניה אחוריים, תאורה ראשית מסוג לד, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', וכבל טעינה מוד 3.
EVEASY לימו
אבזור הבטיחות כולל בין היתר 8 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי כלים דו גלגליים, בלימה אוטונומית בעת חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, התרעה מפני תנועה חוצה מאחור, התרעה מפני פתיחת דלתות בעת רכב חולף בנתיב המקביל, זיהוי תמרורים, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים.
EVEASY לימו עברה את מבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP וקיבלה ציון של 4 כוכבים מתוך 5. בוחני הארגון זיהו הגנה שאינה מושלמת על ברכי הנוסעים מלפנים ועל חזהו של הנהג. באחד מתרחישי ההתנגשות המדמים פגיעה מהצד השתחררה הנעילה של הדלת האחורית.
EVEASY לימו
בישראל תשווק EVEASY לימו במודל בעלות ייחודי בשיטת מנוי חודשי, ללא אפשרות לרכישה של הרכב במחיר מלא. פריזבי, יבואנית EVEASY תציע את המכונית במסלול הכולל טיפולים תקופתיים וביטוח במחיר חודשי של 2,899 ₪ ללא מקדמה. התשלום החודשי לא כולל את עלות אגרת הרישוי השנתית שתשולם ע"י הלקוח. המכונית תירשם על שם הלקוח והוא יוכל לרכוש אותה בתום שלוש שנות שימוש. האחריות תקפה ל- 5 שנים או עד 150,000 ק"מ. הלקוח יוכל להחזיר את הרכב בכל שלב בהתאם לתקנון. המסלול כולל 3 תחנות יציאה ללא קנס. הראשונה בתום הרבעון הראשון, השניה בתום שנת השימוש הראשונה, ותחנת היציאה השלישית בתום שנת השימוש השניה. בשלב הראשון יוצע הרכב ללקוחות פרטיים ובהמשך גם עבור פתרונות ניידות נוספים.
היבואנית לא מציינת את מחירו המדויק של הרכב ומצהירה כי הוא נע בין 155,000 ל- 165,000 ₪.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.