אייקן השטח ג'יפ רנגלר עובר מתיחת פנים של אמצע החיים וזוכה לפנים חדשות ולתא נוסעים עדכני ומשודרג
ג'יפ רנגלר חגג לאחרונה יום הולדת 5 וזה בדיוק הזמן למתיחת פנים של אמצע החיים האמורה לסייע לו להתמודד עם מתחרים צעירים כגון פורד ברונקו ולנד רובר דיפנדר. הדור הנוכחי של ג'יפ רנגלר רשם כמה ציוני דרך משמעותיים ביניהם גרסת PHEV ראשונה בתולדות הדגם, גרסת הטנדר המוארכת גלדיאטור, ושלל גרסאות קרביות עם מנועים חזקים. לצד זאת סבל ג'יפ רנגלר מרמת בטיחות נמוכה ותא נוסעים מאכזב, נקודות שקיבלו התייחסות במסגרת מתיחת הפנים. ג'יפ רנגלר המעודכן עושה את הופעת הבכורה בתערוכות הרכב של ניו יורק המתקיימת בימים אלה.
ג'יפ רנגלר
העיצוב החיצוני לא רושם מהפיכות ושומר על המראה המזוהה כל כך עם הדגם. גריל שבעת החרכים הקדמי זוכה למראה מהודר יותר עם מסגרת מושחרת ופתחים צרים ומודגשים. בג'יפ מספרים שהגריל החדש משפר את יכולת הקירור. עיצוב הפגוש הקדמי והכנפיים משתנה בהתאם לגרסה הנבחרת כך שהגרסאות המהודרות מגיעות עם כנפיים ופגושים בצבע הרכב. האנטנה המיושנת פינתה את מקומה וכעת מותקנת אנטנה סמויה בסמוך למסגרת השמשה הקדמית. הדופן שומרת על המבנה התכליתי ומסתפקת בחישוקים קלים בעיצוב חדש בקוטר 17 עד 20 אינץ'. חישוקים עם מנגנון נעילה לצמיגים 'בידלוק' וצמיגים בקוטר של עד 35 אינץ' מוצעים כאופציה או כחלק מחבילות אבזור נבחרות. מאחור נשמר המראה הקלאסי עם גלגל חלופי המותקן על דלת תא המטען.
ג'יפ רנגלר
השינוי הבולט בתא הנוסעים הוא מסך מרכזי חדש בגודל 12.3 אינץ' המחליף את המסך הישן בגודל 7 אינץ' ומעניק מראה עדכני ומודרני. בצידו השמאלי של המסך בקרבת הנהג פקדי מגע קבועים עבור קיצורי דרך. מערכת ההפעלה Uconnect5 תומכת בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי בחיבור אלחוטי. פתחי המיזוג העגולים שמוקמו בצידי המסך נעלמו לטובת פתחי מיזוג קטנים וצרים מתחת למסך. מערכת הניווט המקורית כוללת מדריך שבילים מפורט הכולל בין היתר את שביל הרוביקון בקליפורניה ושלל מסלולים מפורסמים נוספים. המסלולים מחולקים על פי דרגת קושי וכוללים נקודות ציון של מכשולים ונקודות עניין. הנוסעים מאחור זוכים לתנאי מחיה משופרים בזכות שקעי טעינה מסוג USB-C. בחלק מהגרסאות שמשות קדמיות אקוסטיות, שטיחים עבים יותר, ותוספת של חומרים מוקצפים לטובת בידוד רעשים משופר.
ג'יפ רנגלר
גרסת רוביקן הקרבית תצויד מעתה בסרן אחורי קשוח מסוג דנה 44 HD המעניק אפשרות לצייד את הרכב בצמיגים גדולים יותר וגם משפר את יכולת הגרירה. על פגוש הברזל הקדמי תותקן כבר במפעל כננת עם יכולת גרירה של 3.6 טון. עוד בגרסאות רוביקון תמצאו תיבת העברה עם הילוך כוח LOW ביחס 4:1, מערכת לניתוק המוט המייצב הקדמי, צמיגים בקוטר 33 אינץ', ונעילות דיפרנציאל מלפנים ומאחור. מי שלא יסתפק בזה יוכל לבחור בגרסת רוביקון X עם תיבת העברה מחוזקת, מצלמת סיוע לנסיעה בשטח, וצמיגי שטח מבית BF-Goodrich בקוטר 35 אינץ'. חובבי הקלאסיקות יוכלו לבחור בגרסת וויליס עם נעילת דיפרנציאל אחורית, מדרגות צד מפלדה, וו גרירה, וצמיגים בקוטר 33 אינץ'.
ג'יפ רנגלר
ג'יפ רנגלר 4xe היה הרכב ההיברידי הנטען הנמכר ביותר בארצות הברית בשנתיים האחרונות. כעת תוצע יחידת ההנעה ההיברידית הנטענת גם בגרסאות כניסה חדשות באבזור מופחת שיסייעו להוריד את המחיר ולהנגיש אותם עבור קהל צרכנים גדול יותר.
אבזור הבטיחות שופר ביחס לדגם הנוכחי, אבל הוא עדיין לא עומד בסטנדרטים המודרניים. מאחור הותקנו חגורות בטיחות חדשות עם קדם מותחנים ומגבילי עומס. קורות חיזוק בדלתות אמורות לסייע בהתמודדות עם פגיעות צד. אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל מעתה כריות אוויר צידיות עבור המושבים הקדמיים והאחוריים ומצלמת רוורס. התרעת התנגשות, מערכת בלימה אוטונומית, ובקרת שיוט אדפטיבית עדיין לא כלולות ברשימה.
ג'יפ רנגלר
היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי. גרסאות הבסיס מצוידות במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 270 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. בנוסף מוצע מנוע פאנסטר V6 בנפח 3.6 ליטרים עם הספק מרבי של 285 כ"ס ומומנט מרבי של 35.9 קג"מ. מעל כולן תמשיך לעמוד גרסת רוביקון 392 המצוידת במנוע המי V8 בנפח 6.4 ליטרים עם הספק מרבי של 470 כ"ס ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ.
גרסת 4xe מצוידת ביחידת הנעה היברידית נטענת הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי. ההספק המרבי המשולב עומד על 375 כ"ס והמומנט המרבי המשולב עומד על 47.9 קג"מ. טווח הנסיעה החשמלי צפוי לעמוד על כ- 40 ק"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.