הגרסה החזקה ביותר של ב.מ.וו XM מצוידת ביחידת הנעה היברידית עם הספק מרבי משולב של 738 כ"ס
לפני כחצי שנה נחשף לראשונה ב.מ.וו XM - רכב הפנאי הראשון שתכננה חטיבת הספורט M של ב.מ.וו והרכב הראשון אותו תכננה חטיבת M מאז ב.מ.וו M1 מסוף שנות ה- 70. חשיפתו של ב.מ.וו XM הייתה חלק מחגיגות יובל לחטיבת M. הרכב נחשף עם יחידת הנעה היברידית נטענת חדשה המכונה M הייבריד עם הספק מרבי משולב של 653 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 81.5 קג"מ. אם זה לא מספיק לכם, ב.מ.וו XM Label Red המחוזק הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.
ב.מ.וו XM Label Red
ב.מ.וו XM נהנה מעיצוב דרמטי שנותר דומה מאוד לרכב הקונספט שקדם לו. הפנסים הקדמיים המפוצלים והגריל הענקי מעניקים לו מראה כוחני. מסגרת החלונות הייחודית ושילוב הצבעים בחישוקים ובעיטורים מקוריים. גרסת Label Red לוקחת את המראה צעד קדימה עם שילוב של עיטורים מושחרים ואדומים במרכב ובחישוקים הקלים. כרגיל אצל ב.מ.וו, המראה בוודאי צפוי לעורר חילוקי דעות וגם לביקורות שאינן מחמיאות. מי שמרגיש שהעיטורים האדומים הם קצת יותר מדי בשבילו, יוכל להזמין אותם גם בצבע שחור.
ב.מ.וו XM Label Red
גם בתא הנוסעים שילוב של עיטורים אדומים בפתחי המיזוג, בריפודים ובתפרי העור על הדשבורד. אלה מצטרפים אל תא נוסעים מרשים עם מערך המסכים Curved Display של ב.מ.וו הכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.9 אינץ' השוכנים על משטח מעוקל הפונה אל עבר הנהג.
ב.מ.וו XM Label Red
כאמור גרסת Label Red מיועדת למי שלא מרוצה מנתוני ההספק של הדגם הסטנדרטי. יחידת ההנעה זהה ומבוססת על מנוע טווין טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים עם הספק מרבי מחוזק של 585 כ"ס ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ הזמין בטווח רחב בין 1,800 ל- 5,400 סל"ד. המנוע החשמלי זהה לזה של הדגם הסטנדרטי עם הספק מרבי 197 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ. ההספק המרבי המשולב של ב.מ.וו XM Label Red עומד על 748 כ"ס והמומנט המרבי המשולב עומד על 102 קג"מ.
ב.מ.וו XM Label Red
יחידת ההנעה משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה xDrive. המנוע החשמלי מחובר באמצעות תיבת הילוכים עם הילוך בודד המאפשרת לו לספק מומנט גבוה יותר של 46.4 קג"מ באופן מידי, אופי פעולה השמור למנועים חשמליים. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש או ל- 290 קמ"ש ברכבים שיצוידו בחבילת נהיגה M האופציונלית.
ב.מ.וו XM Label Red
כזכור מדובר ברכב היברידי נטען המצויד בסוללת ליתיום יון בקיבולת 25.7 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה הנע בין 75 ל- 83 קילומטרים על פי תקן WLTP. המהירות המרבית במצב החשמלי עומדת על 140 קמ"ש. במצב הנהיגה החשמלי יושמעו צלילים מהרמקולים שהלחין הנס זימר ומדמים צלילי נסיעה עתידניים. את הסוללה ניתן להטעין באמצעות עמדה ביתית AC בהספק של עד 7.4 קילוואט המאפשרת טעינה מ- 0% ל- 100% מקיבולת הסוללה תוך 4 שעות ו- 25 דקות. מערכת בקרת הטמפרטורה של הסוללה מאפשרת להתאים את הטמפרטורה לטובת קיצור זמני הטעינה.
ב.מ.וו XM Label Red יבצע את הופעת הבכורה שלו בתערוכת הרכב בשנגחאי בסין, אחד משווקי היעד החשובים של הדגם לצד ארה"ב והמזרח התיכון. במסגרת ההשקה יוצע ב.מ.וו XM Label Red במהדורה מוגבלת של 500 יחידות בצבע שחור מט עם סט עיטורים חיצוניים מורחב בצבע אדום.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.