מכונית הסופר מיני רנו קליאו עוברת מתיחת פנים המעניקה לה מראה רענן ועדכונים ליחידות ההנעה. בראש ההיצע תעמוד רמת אבזור חדשה בשם אספיריט אלפין
הדור החמישי של רנו קליאו חגג לא מזמן 4 שנים על הכבישים וזה בדיוק הזמן למתיחת פנים. מכונית הסופר מיני של רנו ביצעה קפיצת מדרגה משמעותית במעבר לדור החמישי כשלעיצוב הנאה הצטרפו תא נוסעים מרווח ואיכותי לצד יחידות הנעה מודרניות וחזקות כולל אופציה היברידית.
רנו קליאו
מתיחת הפנים מעניקה לרנו קליאו חזית חדשה עם גריל ופנסים המיישרים קו עם הסגנון שהציג רנו אוסטרל ועל הגריל ניצב לוגו המותג העדכני. תאורת היום המשולבת בעיטורים מתחת לפנסים מציגה מראה מקורי ובחשיכה הופכת לחותמת תאורה שקשה מאוד לפספס. הפגוש שופע עיטורים המייצרים מראה אגרסיבי. מהדופן לא נרשמו שינויים משמעותיים למעט חישוקים קלים בעיצוב חדש. מאחור פנסים עם חיפויים שקופים ופגוש בעיצוב עדכני.
רנו קליאו
על אף גילה המתקדם מידותיה של רנו קליאו הן מהגדולות בסגמנט וקרובות לאלה של סקודה פביה. אורכה 4,053 מ"מ, רוחבה 1,728 מ"מ, גובהה 1,439 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,583 מ"מ.
בתא הנוסעים לא נרשמו שינויים משמעותיים והוא שומר על המראה המוכר עם מסך מגע מרכזי ניצב בגודל 7 או 9.3 אינץ', וקונסולה מוגבהת עבור בורר ההילוכים. מערכת המולטימדיה מציעה תמיכה אלחוטית בממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. לוח המחוונים הדיגיטלי החדש מוצג על גבי מסך בגודל 7 או 10 אינץ' בהתאם לרמת האבזור. המסך הגדול מציע תצוגת ניווט ייעודית עבור מערכת הניווט המקורית. רנו קליאו שומרת על פקדים פיזיים עבור בקרת האקלים ואנחנו מברכים על כך. חומרי הדיפונים משלבים כעת חומרים ברי קיימא וברמת האבזור אספיריט אלפין תקבלו דיפונים ועיטורים בתא הנוסעים.
רנו קליאו
אבזור הבטיחות כולל בנוסף לאבזור הסטנדרטי המקובל מערכת מצלמות וחיישנים היקיפיים עם בלימת חירום למניעת פגיעה בהולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד בלימה מלאה ובזינוק מחדש, וסייען חניה עם תצוגה עילית ממעוף הציפור.
יחידת ההנעה ההיברידית E-Tech עברה עדכון שהעניק לה תוספת של 5 כ"ס וכעת עומד ההספק המרבי המשולב על 145 כ"ס. יחידת ההנעה משלבת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטרים בהספק מרבי של 94 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי בהספק 45 כ"ס ומתנע גנרטור בהספק 24 כ"ס. תיבת הילוכים רובוטית נטולת מצמדים כוללת 4 הילוכים עבור מנוע הבנזין ושני הילוכים עבור המנוע החשמלי. על אספקת החשמל אחראית סוללה צנועה בקיבולת 1.2 קוט"ש.
רנו קליאו
רנו קליאו תוצע גם עם מנוע בנזין 3 צילינדרים אטמוספרי SCe בנפח 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 65 כ"ס, מומנט מרבי של 9.6 קג"מ, ותיבת 5 הילוכים ידנית. גרסת TCe מצוידת באותו מנוע אך עם מגדש טורבו המעלה את ההספק המרבי ל- 90 כ"ס ואת המומנט המרבי ל- 16.3 קג"מ, בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית. מנוע זה הוצע בדגם היוצא גם עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה בגרסה שהוצעה בישראל אך היא לא הוזכרה בהודעה לעיתונות שפרסמה היצרנית, כמו גם מנוע ה- 1.3 טורבו שפותח בשיתוף פעולה עם מרצדס והוצע בעבר בישראל.
רנו קליאו
עבור שווקים נבחרים תוצע גם גרסת TCe LPG המונעת באמצעות בנזין וגפ"מ. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ.
בניגוד ליצרניות אירופאיות אחרות, רנו עדיין לא נפרדת ממנועי הדיזל ותמשיך להציע את רנו קליאו בגרסת טורבו דיזל dCi המצוידת במנוע בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 100 כ"ס, מומנט מרבי של 26.5 קג"מ, ותיבת 6 הילוכים ידנית.
רנו קליאו החדשה צפויה להגיע לישראל ברבעון הרביעי של השנה לקראת חודש נובמבר 2023.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.