רכב הפנאי הגדול ג'נסיס GV80 יזכה בקרוב לגרסה חדשה במרכב קופה, דגם הקונספט חושף את העיצוב החיצוני
ג'נסיס טיפחה לאחרונה את ליין הדגמים החשמליים עם GV60 המרשים על בסיס פלטפורמת E-GMP הייעודית לכלי רכב חשמליים, לצד גרסאות חשמליות לג'נסיס GV70 ולג'נסיס G80. בג'נסיס יודעים שבשנים הקרובות עדיין צפוי ביקוש גבוה גם לרכבים עם מנועי בעירה פנימית וייחשפו בקרוב גרסת קופה לרכב הפנאי ג'נסיס GV80 שתתחרה באאודי Q8, ב.מ.וו X6, ומרצדס GLE קופה. בשלב זה ג'נסיס GV80 קופה נחשף כרכב קונספט אולם הגרסה הסדרתית כבר נתפסה בתמונות ריגול במספר הזדמנויות.
ג'נסיס GV80 קופה קונספט
העיצוב החיצוני של דגם הקונספט נראה מוכן למדי לייצור סדרתי, אולם ניתן להעריך שהפנסים הקדמיים הדקיקים יוחלפו בפנסים הזהים לאלו של ג'נסיס GV80 המוכר, וגם חישוקי הענק צפויים להיעלם לטובת חישוקים במידות שפויות יותר. מלבד זאת מדובר ברכב נאה כשאת עיקר ההצגה גונב החלק האחורי הספורטיבי עם ספוילר אגרסיבי מעל השמשה האחורית, דלת תא מטען בעיצוב כוחני עם ספוילר דקיק ומושחר, ויחידות תאורה אחוריות בעיצוב מקורי הנמתחות לרוחב הזנב. היצרנית מספרת על שילוב אלמנטים עיצוביים שנחשפו ברכב הקונספט ג'נסיס ספידיום X קופה, וייתכן כי חלק מהפריטים ישולבו גם בג'נסיס GV80 הסטנדרטי במסגרת מתיחת פנים אותה הוא צפוי לעבור.
ג'נסיס GV80 קופה קונספט
תא הנוסעים צפוי להיות זהה לג'נסיס GV80 SUV, תוך ויתור על שורת המושבים השלישית. דגם הקונספט זוכה לעיצוב ספורטיבי עם 4 כסאות באקט מעוצבים, ריפוד עור שחור בשילוב זמש בתפירת משבצות, עיטורי סיבי פחמן, ושילוב של צבע כתום בחגורות הבטיחות, בריפודים ובגב המושבים. מאחורי המושבים האחוריים הותקן גשר חיזוק מסיבי לטובת שיפור הקשיחות המבנית אשר וודאי לא יגיע לגרסת הייצור.
ג'נסיס GV80 קופה קונספט
במסגרת החשיפה הופיע מנהל הקריאייטיב החדש של ג'נסיס - לוק דונקרוולקה שהגיע מקבוצת פולקסווגן ואחראי על עיצוב שורת דגמים מרכזיים. הוא הצהיר כי חלפו 7 שנים מאז נוסד מותג ג'נסיס במתכונת הנוכחית. בתחילה התרכזה ג'נסיס בייצור רכבי סדאן יוקרתיים ובהמשך התפתח ליין רכבי הפנאי. כעת עוברת היצרנית לשלב הבא עם דגמי ביצועים דינמיים וג'נסיס GV80 מדגיש את הדואליות של המותג - אתלטיות ואלגנטיות.
ג'נסיס GV80 קופה קונספט
בשלב זה לא נחשפו פרטים אודות יחידות ההנעה שיציע ג'נסיס GV80 קופה. בישראל משווקת גרסת ה- SUV עם מנוע טורבו דיזל 6 צילינדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 278 כ"ס ומומנט מרבי של 60 קג"מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה כפולה. מעבר לים משווקת גם גרסת הנעה אחורית עם מנוע הטורבו דיזל.
ג'נסיס GV80 קופה קונספט
מלבד מנוע הטורבו דיזל מוצע הדגם גם עם מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 31.7 קג"מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה אחורית או כפולה. בראש ההיצע ניצב מנוע V6 טווין טורבו בנזין בנפח 3.5 ליטרים עם הספק מרבי של 375 כ"ס ומומנט מרבי של 39.8 קג"מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכת הנעה כפולה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.