הונדה ZR-V יוצא לדרך באירופה

רכב הפנאי החדש הונדה ZR-V ישווק באירופה עם יחידת הנעה היברידית ויתחרה ברכבי פנאי משפחתיים

תגיות: , ,

הונדה חושפת רכב פנאי חדש עבור השוק האירופאי, הכירו את הונדה ZR-V החדש. אם הרכב בתמונות נראה לכם קצת מוכר אתם לא מתבלבלים, לפני כשנה הושק הדגם עבור השוק האמריקאי שם הוא נקרא HR-V, אך ההבדל לא מסתכם בשם בלבד. בעוד בארצות הברית משווק הדגם עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים באירופה הוא ישווק עם יחידת הנעה היברידית בלבד.

הונדה ZR-Vהונדה ZR-V

העיצוב החיצוני של הונדה ZR-V כבר נחשף בעבר כאמור, הדגם האירופאי כולל מספר שינויים בדוגמאות השבכה הקדמית, עיצוב הפגושים והחישוקים הקלים, וגם בעיצוב הפנסים. המראה הכללי נאה אך מעט שקוף ואינו פורץ דרך, אל מול מתחרים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, ואפילו פיג'ו 3008 הוותיק הוא עשוי להיראות מעט בנאלי.

הונדה ZR-Vהונדה ZR-V

הונדה ZR-V חולק שלדה עם הונדה סיוויק החדשה. הונדה עדיין לא פרסמה את המפרט המלא אולם אורכו של הדגם האמריקאי עומד על 4,567 מ"מ, רוחבו 1,839 מ"מ, גובהו 1,610 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,654 מ"מ. מידותיו מיישרות קו עם המתחרים בסגמנט רכבי הפנאי המשפחתיים.

הונדה ZR-Vהונדה ZR-V

גם תא הנוסעים לא מציג עיצוב מסעיר והמראה נקי ותכליתי. הדשבורד נמוך וחלק ובמרכזו מסך מרכזי צף בגודל 9.0 אינץ'. פתחי המיזוג מוסווים מאחורי שבכת מתכת נאה המשתרעת לרוחב תא הנוסעים. את בורר ההילוכים הסטנדרטי הונדה החליפה במתגים אלקטרוניים, בסמוך אליהם בין המושבים הקדמיים שקעי טעינה אישיים עבור הנהג והנוסע מלפנים, ותא אחסון פתוח מתחת לקונסולה צפה צרה על גביה בלם היד החשמלי. לטובת קלות השימוש הונדה לא ויתרה על פקדים פיזיים עבור תפעול בקרת האקלים.

הונדה ZR-Vהונדה ZR-V

גם אודות יחידת ההנעה הונדה טרם פרסמה פרטים, הדגם צפוי לעשות שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית e:HEV הכוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים הפועל במחזור אטקינסון עם הספק מרבי של 142 כ"ס ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 183 כ"ס. מנוע חשמלי נוסף משמש כגנרטור וממיר את כוחו של מנוע הבנזין לטובת הטענת הסוללה. יחידת ההנעה לא כוללת תיבת הילוכים שכן מנוע הבנזין איננו מחובר לגלגלים מרבית הזמן אלא בזמן שיוט.

הונדה ZR-Vהונדה ZR-V

הונדה ZR-V הוא תוספת חשובה עבור הליין האירופאי של הונדה הסובל בשנים האחרונות מהיצע מצומצם ונעדר מסגמנטים מרכזיים. השיווק באירופה יחל בסתיו 2023, אז גם יפורסם המחירון. הדגם עשוי להגיע בהמשך גם לישראל, אך בשל מחירה הגבוה של הונדה סיוויק, והעובדה שהונדה ZR-V צפוי להיות יקר ממנה, ניתן להעריך שהוא לא יביא בשורה גדולה עבור שוק הרכב הישראלי.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    רכב עממי במחיר של יוקרה

    • אסף15/05/23

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

טויוטה קורולה סדאן חוזרת לישראל במחיר של...

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מודיעה על השקת טויוטה קורולה סדאן המשפחתית, הפעם ממפעלי החברה ...

בוריס רוזנר24 נובמבר 2025

ג'נסיס מציגה GV60 מאגמה ביצועיסטית לצד מ...

כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...

בוריס רוזנר23 נובמבר 2025

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu