גרסת הביצועים ריינג' רובר ספורט SV חמושה במנוע V8 אימתני ומציגה מערכת מתלים אקטיבית מעניינת ושלל פיצ'רים חדשים
לנד רובר מציגה היום את הריינג' רובר ספורט SV - הריינג' רובר החזק, הדינמי והמתקדם ביותר שייצרה החברה אי פעם. גרסת הביצועים החדשה מגיעה רגע לפני שהחברה עוברת לייצור רכבים חשמליים בלבד כך שזו הזדמנות אחרונה ליהנות מצלילי ה- V8 המרטיטים.
ריינג' רובר ספורט SV
ריינג' רובר ספורט SV חמוש במנוע טווין-טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים מבית ב.מ.וו עם הספק מרבי של 635 כ"ס ומומנט מרבי של 76.5 קג"מ או 81.6 קג"מ במצב בוסט. מדובר בשיפור ניכר ביחס למנוע ה- 5.0 ליטרים של ריינג' רובר ספורט SVR הקודם שהפיק 575 כ"ס. ריינג' רובר ספורט SV החדש מאיץ מעמידה למאה קמ"ש תוך 3.6 שניות ומגיע למהירות מרבית של 290 קמ"ש.
ריינג' רובר ספורט SV
עיצובה של גרסת SV נבדל משאר הגרסאות בפגוש וגריל שונים מלפנים לטובת קירור משופר למנוע ולבלמים, חצאית קדמית מתפרקת לטובת נסיעה בשטח, חצאיות צד, פגוש אחורי חדש עם 4 יציאות מפלט עגולות ומרכב נמוך ב- 10 מ"מ. לראשונה מציעה החברה בלמים קרמיים עם קאליפרים בעלי 8 בוכנות מלפנים מבית ברמבו החוסכים 34 ק"ג, וחישוקים קלים מקרבון בקוטר 23 אינץ' החוסכים 36 ק"ג, שני אלו חוסכים 70 ק"ג במשקל הבלתי מוקפץ לטובת שיפור היכולות הדינמיות.
ריינג' רובר ספורט SV
מתלי האוויר משלבים מנגנון הידראולי חזק לפיצוי על רכינת מרכב בצירי האורך והרוחב כך שהרכב הכבד השוקל כ- 2.5 טון צפוי להציג יכולות דינמיות גבוהות גם בכביש מפותל. לטענת היצרנית, ריינג' רובר ספורט SV מסוגל לייצר כוח של 1.1G עם רכינת מרכב קלה של 3.5-4 מעלות בלבד. עוד ברשימת השיפורים ניתן למנות מצב נהיגה SV לכביש אשר מנמיך את המרכב ב- 15 מ"מ ומחדד את תגובות מערכת ההנעה, היגוי אחורי כסטנדרט, והיגוי קדמי מהיר יותר.
תא הנוסעים כולל הגה ספורטיבי מוקטן עם לחצן קיצור דרך להפעלת מצב נהיגה SV, מנופי העברת הילוכים מוארים אשר לטענת החברה אלו ראשונים מסוגם, ומושבי ספורט חדשים עם משענות ראש אינטגרליות. כאופציה ניתן להתקין במושבים הקדמיים טרנסדוסרים (רמקולים המפיקים רק ויברציות בהתאם לקצב המוזיקה) לטובת חווית שמע מוחשית ועשירה יותר ממערכת הסאונד היוקרתית של Meridian המונה לא פחות מ- 29 רמקולים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.