פיג'ו 408 החתיך מושק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בהספק 130 כ"ס ורמת אבזור עשירה. המחיר עומד על 168,990 ₪ ויש הטבת השקה
לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה היום את פיג'ו 408. קשה להגדיר את הסגמנט אליו משתייך הדגם שנראה כמו רכב פאסטבק מוגבה אך היבואנית מכוונת בעיקר ללקוחות המחפשים מכונית משפחתית מרווחת או מכונית מנהלים עם אפקט הגעה של רכב פנאי. בשלב זה הדגם מגיע לישראל בגרסה אחת במחיר 168,990 ₪. הרוכשים במזומן יקבלו 3 טיפולים ראשונים ללא עלות.
פיג'ו 408
פיג'ו 408 לוקח את שפת העיצוב המוכרת של המותג צעד אחד קדימה ומציג עיצוב מרשים עם יחידות תאורה צרות ודרמטיות, תאורת יום בצורת ניבי אריה, וגריל גדול ללא מסגרת המשתלב בחזית. בפגוש משולבים אלמנטים מושחרים גדולים המעצימים את המראה הדרמטי. מבט מהצד חושף עיצוב לא שגרתי הכולל קו גג המשתפל לאחור, מסגרת חלונות מחודדת, קווים מודגשים בדלתות, וספים מושחרים להדגשת מרווח הגחון המוגדל. מאחור ספוילר מעוצב בראש השמשה האחורית, ספויילר קטן מובנה בקצה דלת תא המטען, ופגוש מוגבה עם עיצוב אגרסיבי דמוי דיפיוזר.
פיג'ו 408
פיג'ו 408 הוא אח לסיטרואן C5 X ומציג מידות חיצוניות נדיבות. אורכו 4,685 מ"מ, רוחבו 1,848 מ"מ, גובהו 1,485 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,787 מ"מ. מרווח הגחון עומד על 189 מ"מ. תא המטען בנפח שימושי של 536 ליטרים. מידות אלו מסדרות לדגם את תא הנוסעים המרווח ביותר מבין כל דגמי פיג'ו. כמו כן מציג תא הנוסעים המעוצב דשבורד מוגבה עם פתחי מיזוג צרים, לוח מחוונים דיגיטלי הממוקם גבוה, ומסך מרכזי הפונה אל עבר הנהג. בין המושבים קונסולה מוגבהת עם בורר הילוכים אלקטרוני זעיר ותאי אחסון.
פיג'ו 408
פיג'ו 408 ישווק ברמת אבזור Allure Pack הכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', 4 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, תאורת אווירה צבעונית, מושב נהג חשמלי ומחומם כאופציה, זיגוג חלונות קדמיים כפול ושמשה קדמית אקוסטית, וחישוקי 19 אינץ'.
פיג'ו 408
אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, מערכת למרכוז הרכב בנתיב הנסיעה, ניטור רכב בשטח המת של המראות, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בקרת ערנות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת, זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט, ואורות גבוהים אוטומטיים.
פיג'ו 408 מצויד בהנעה קדמית ובמנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ ב- 1,750 סל"ד המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.4 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 16.7 ק"מ לליטר בתקן WLTP.

תפריט נגישות








מדוע לובנסקי לא השאיר את הרכב היפה הזה באירופה. איפה הכבוד שלו. מאיפה הטמטום שלו לחשוב שאנחנו נקנה רכב המרשים ללא מנוע. ???