פיג'ו 3008 הופך לרכב פנאי קופה מעוצב. בהיצע יהיו 3 יחידות הנעה חשמליות עם טווח של עד כ- 700 ק"מ
פיג'ו מפרסמת תמונות ראשונות ומספר נתונים טכניים אודות הדור הבא של פיג'ו 3008 לקראת החשיפה המלאה ב- 12 בספטמבר. בשלב זה אנו נחשפים לגרסה החשמלית המכונה פיג'ו E-3008 אשר תתחרה בדגמים כגון סקודה אניאק ויונדאי איוניק 5. הדגם מציג עיצוב מרשים המבוסס על שפת העיצוב העדכנית של המותג כפי שראינו בפיג'ו 408 אשר הושקה לאחרונה בישראל.
פיג'ו 3008 החדש 2024
בחזית יחידות תאורה צרות, תאורת יום בסגנון טפרי אריה המזוהה עם דגמי פיג'ו, וגריל קדמי ללא מסגרת המשתלב בפגוש הקדמי. מהצד בולטים חישוקים בעיצוב עתידני, גימורים בצבע שחור מבריק בתחתית המרכב ובקורות הצד, עיטור כרום עבה מעל החלונות, וגג המשתפל לאחור לטובת האווירודינמיות. מאחור יחידות תאורה במראה דרמטי, דלת תא מטען גדולה, ופגוש בגימור שחור מבריק.
פיג'ו 3008 החדש 2024
תא הנוסעים של פיג'ו 3008 מציב רף חדש בסגמנט רכבי הפנאי העממיים הודות לפילוסופיית panoramic i-COCKPIT המותאמת לעידן הרכב החשמלי. פיג'ו שומרת על גלגל הגה קטן וקטום בשילוב לוח מחוונים הממוקם גבוה מהמקובל, אך הפעם מדובר במסך פנורמי קעור בגודל 21 אינץ' המשלב גם את מסך המולטימדיה המרכזי. מסך מגע נוסף במרכז הדשבורד מיועד עבור קיצורי דרך לפונקציות נבחרות בהתאמה אישית ולשליטה במערכת בקרת האקלים. שימוש נרחב בבדים לריפוד הדשבורד, גימורים במראה מתכתי, תאורת אווירה עשירה, פתחי מיזוג צרים וקונסולה מוגבהת הכוללת שני מפלסים יוצרים מראה ייחודי ומרשים.
פיג'ו 3008 החדש 2024
פיג'ו 3008 החדש 2024 מבוסס על פלטפורמת STLA Medium החדשה של קונצרן סטלנטיס. הדגם יוצע עם 3 יחידות הנעה חשמליות לבחירה. לגרסת הכניסה הנעה קדמית עם הספק של 215 כ"ס וטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ, לגרסת ההנעה הכפולה הספק של 320 כ"ס וטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ, ולגרסת הטווח הארוך הנעה קדמית עם 230 כ"ס וטווח של כ- 700 ק"מ לפי הצהרן היצרן. בנוסף צפוי פיג'ו 3008 לקבל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם מערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.