מאזדה Iconic SP קונספט מציגה עיצוב מרהיב ומערכת הנעה חשמלית עם 2 מנועים רוטוריים כמאריכי טווח
את מאזדה MX-5 כולנו מכירים ואוהבים אך העידן החשמלי מאלץ את מאזדה למצוא פתרון אחר לחובבי הנהיגה. מאזדה Iconic SP קונספט מהווה הצצה לדור הבא של מכונית הספורט השובבה או למכונית ספורט מעט גדולה וחזקה יותר אשר תתאים למיתוג החדש של מאזדה כיצרנית פרימיום.
מאזדה Iconic SP קונספט
מדובר במכונית ספורט קומפקטית עם פרופורציות קלאסיות ועיצוב מרהיב, ללא גימיקים מיותרים או אלמנטים אגרסיביים ומצועצעים. אורכה 4,180 מ"מ, רוחבה 1,850 מ"מ וגובהה 1,150 מ"מ בלבד. בחזית "מכסה מנוע" ארוך וחלק, יחידות תאורה קטנות ומוסתרות בהשראת הדור הראשון של מאזדה MX-5, וגריל נמוך. מהצד ניתן לזהות עיצוב קופה מסורתי ומאחור כתפיים שריריות ויחידות תאורה עגולות המעניקים לה מראה של מיני פרארי.
מאזדה Iconic SP קונספט
גם תא הנוסעים בסגנון רטרו-מודרני מינימליסטי וכולל מסך מרכזי ולוח מחוונים עם ממשק בסגנון מונוכרומטי, קונסולה רחבה וגבוהה בין המושבים עם פקדי תפעול מוקפדים, ושימוש נרחב בבד אלקנטרה בגוון כחול נאה.
עם בסיס גלגלים קצר של 2,590 מ"מ ומשקל העומד על 1,450 ק"ג (נמוך יחסית לרכב חשמלי), מבטיח נשיא מאזדה כי למרות ההנעה החשמלית, המכונית תציג התנהגות כביש מצויינת ותספק הנאה מרובה לאוחז בהגה בדומה למאזדה MX-5 לדורותיה. יחס ההספק משקל עומד על 3.9 ק"ג לכל כ"ס, נתון המרמז על תאוצה מהירה וביצועים שיספקו כמעט כל נהג.
מאזדה Iconic SP קונספט
במרכז המכונית הותקנו שני מנועים רוטוריים כמאריכי טווח הטוענים את הסוללה במהירות ומסוגלים לעבוד גם על מימן ודלק סינטטי נטולי זיהום. למנוע החשמלי המותקן מאחור הספר מרבי של 370 כ"ס. קיבולת הסוללה לא פורסמה אך לאור המשקל הנמוך והמנועים הרוטוריים, ניתן לצפות לסוללה קטנה בדומה לסידור המוכר ממאזדה MX-30 R-EV.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.