ניסאן מציגה קונספט למכונית ספורט חשמלית אימתנית עם 1,341 כ"ס ועיצוב מעולם הגיימינג, אשר מספקת הצצה לדור הבא של ניסאן GT-R הקשישה
כל חובב רכב מכיר את ניסאן GT-R, מפלצת תאוצה עם מנוע טווין-טורבו V6 אימתני שהפך אותה למהירה יותר ממרבית מכוניות העל האקזוטיות. עם סמל עממי ומחיר נגיש יחסית לצד אפשרויות רבות לשיפורי מנוע, זכתה ניסאן GT-R לפופולריות גבוהה ברחבי העולם, אך לאחר 16 שנים מאז השקת הדור הנוכחי הקשיש ובסביבת מכוניות חשמליות המספקות ביצועים מסמרי שיער בשליש ממחירה, הגיע הזמן לדור חדש, חשמלי כמובן.
ניסאן הייפר פורס קונספט
מכונית הקונספט ניסאן הייפר פורס (Hyper Force) מספקת הצצה לדור הבא של ניסאן GT-R ומצוידת במערכת הנעה כפולה e-4ORCE עם מנועים חשמליים בהספק משולב של 1,341 כ"ס (1,000 קילוואט) וסוללת מצב מוצק. ניסאן ממעיטה בפרטים טכניים אך מציינת כי החישוקים והמרכב עשויים סיבי קרבון קל משקל לטובת חלוקת משקל אופטימלית בין הסרנים, ולרשות הנהג מצב GT לשיוט נוח ומצב R לנהיגת מסלול. עוד מצוידת ניסאן הייפר פורס בעזרים אווירודינמיים אקטיביים ביניהם
ניסאן הייפר פורס קונספט
העיצוב אמנם נראה עתידני ורחוק מאד מייצור אך מרמז על שפת העיצוב הבאה שתהיה אגרסיבית, מוחצנת ומוארת בשלל תאורות צבעוניות בהשראת עולם הגיימינג. בחזית פגוש ענק ובולט המאיים לשאוב כל דבר שיעמוד בפניו, מהצד ניתן לזהות דלתות צד ענקיות הנפתחות כלפי מעלה, ומאחור בתי גלגלים ייחודיים, דיפיוזר ענק, ספויילר שנראה למרחק, ויחידות תאורה בהשראת הדורות הקודמים של ניסאן GT-R.
ניסאן הייפר פורס קונספט
תא הנוסעים ממשיך באותו קו וכולל מערכת שליטה ובידור אדפטיבית. במצב R מואר תא הנוסעים בצבע אדום בוהק והפנלים בדשבורד מתקרבים על עבר הנהג כדי לספק לו נתונים חיוניים לנהיגת מסלול. במצב GT מואר תא הנוסעים בכחול ומרבית הפאנלים חוזרים למצב שטוח כדי לאפשר תא נוסעים מעט אוורירי ונוח יותר. ההגה הזעיר כולל מסך במרכזו, וכאשר הרכב בחניה, ניתן לשחק במשחקי מירוצים במציאות מדומה באמצעות ההגה והדוושות ברכב - עוד פיצ'רים המדגישים את הפניה לחובבי הגיימינג.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.