פולקסווגן גולף 2024 זוכה לעיצוב מלוטש, מערכת מולטימדיה חדשה ומנועים משופרים. גולף GTI מקבלת עוד כוח אבל מוותרת על התיבה הידנית
הדור השמיני והנוכחי של פולקסווגן גולף הוצג עוד בשנת 2019 וכעת זוכה למתיחת פנים אחרונה לפני שהדגם יהפוך בדור הבא למכונית חשמלית טהורה. העדכון האחרון מקיף למדי ומציג שיפורים בעיצוב, בהנדסת האנוש, באבזור וביחידות ההנעה. פולקסווגן גולף GTI הספורטיבית אמנם מתחזקת אך גם מוותרת על תיבת ההילוכים הידנית עקב תקנות זיהום האוויר המחמירות בתקן יורו 7, עניין שוודאי מאכזב את חובבי הנהיגה.
פולקסווגן גולף 2024
שינויי העיצוב החיצוניים של פולקסווגן גולף 2024 אינם דרמטיים וכוללים יחידות תאורה בעיצוב מחודד יותר עם יכולת הארה משופרת, פגושים בעיצוב מעט שונה עם עיטורים בצבע הרכב, סמל מואר, צבעים חדשים, וחישוקים חדשים. דגמי GTI זוכים לפגושים בעיצוב קרבי יותר.
פולקסווגן גולף 2024
בתא הנוסעים השינויים בולטים יותר וכוללים לפני הכל שיפורים בהנדסת האנוש שקיבלה ביקורות שליליות בדגם היוצא בגלל פקדי מגע בהגה שלא תפקדו כראוי, ממשק מרכזי מסורבל, ובקרת אקלים עם תפעול לא מוצלח באמצעות פקדי מגע צרים שצריך להחליק עליהם את האצבע ולא כוללים תאורה אחורית. כל אלו טופלו במסגרת מתיחת הפנים כך שההגה כולל כעת פקדים פיזיים מסורתיים, מערכת הפעלה חדשה וידידותית למשתמש, והוספת תאורה לפקדי בקרת האקלים.
פולקסווגן גולף 2024
מערכת המולטימדיה החדשה מגיעה עם מסך בגודל 10.4 או 12.9 אינץ' בהתאם לרמת האבזור ומציגה גרפיקה מודרנית, עדכונים מרחוק OTA, סידור תפריטים נוח יותר, אפשרות להתאמה אישית של מסך הבית ושל תפריט קיצורי הדרך בחלק העליון של המסך, פקדים קבועים לשליטה בבקרת האקלים בתחתית המסך, שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית, ושילוב תפעול קולי מבוסס בינה מלאכותית של ChatGPT.
פולקסווגן גולף GTI 2024
גרסאות הכניסה מצוידות במנוע טורבו בנזין חדש (TSI evo2) בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של של 115 או 150 כ"ס. גם גרסת ה- PHEV קיבלה את המנוע החדש, ההספק המרבי לא השתנה ועומד על 204 כ"ס אך הסוללה הוגדלה מ- 10.6 ל- 19.7 קוט"ש וטווח הנסיעה החשמלי צמח מ- 61 ק"מ בדגם היוצא לכדי 100 ק"מ בדגם החדש. כמו כן, הסוללה תומכת בטעינה בהספק 11 קילוואט AC במקום 3.6 קילוואט AC עד כה ונוספה אפשרות לטעינה מהירה בהספק 50 קילוואט DC.
פולקסווגן גולף GTI 2024
פולקסווגן גולף GTI מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 265 כ"ס לעומת 245 כ"ס עד כה. הדגם ישווק עם הנעה קדמית ותיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בלבד, ללא אופציה לתיבה ידנית כאמור. נתוני הביצועים טרם פורסמו

תפריט נגישות








גיר ידני !!!!
רוב הרכבי "ספורט" היום באים עם גיר אוטומט מעפן ומשעמם .. למי שיש רכב ספורטיבי וידני שישמור עליו בעתיד יהיה שווה המון !!
גולף
למביני עניין בלבד
חלום של אוטו
תיבה ידנית
מה הקשר בין תיבה ידנית לתקנות זיהום אוויר?