רכב הפנאי שברולט אקווינוקס מוצג בדור חדש עם עיצוב קשוח מבעבר, תא נוסעים מתקדם ותיבת הילוכים חדשה
שברולט אקווינוקס מתחרה בסגמנט התחרותי של רכב הפנאי המשפחתיים מול דגמים כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז', ככזה הוא גם הרכב השני הנמכר ביותר של שברולט ובעל חשיבות גבוהה מבחינת החברה. הדור החדש מציג עיצוב קשוח ושרירי מבעבר, תא נוסעים מתקדם וטכנולוגי, מערכות בטיחות חדשות וחבילות עיצוב לבחירה.
שברולט אקווינוקס 2024
העיצוב החיצוני שואב השראה מרכבי הפנאי הגדולים ומהטנדרים של החברה לטובת מראה חסון וכוחני. בחזית גריל ענק ויחידות תאורה מפוצלות מסוג לד. מהצד ניתן לזהות בתי גלגלים רבועים, חישוקי 17 עד 20 אינץ' בהתאם לגרסה, וקורות C עבות המהוות סימן היכר של הדגם.
גרסת RS מציעה אופי ספורטיבי וכולל סמלים ובתי מראות מושחרים, אופציה לגג בצבע שחור, גריל בעיצוב ייחודי בגימור מבריק, חישוקי 19 אינץ' בסגנון ספורטיבי, ריפודי עם תפירה בצבע אדום וכחול, והגה קטום. גרסת ACTIV המוצעת לראשונה בדגם, פונה לקהל הרפתקני וחובב טיולי שטח. גרסה זו מציעה חזית קשוחה בסגנון רכבי שטח, סמלים מושחרים, חישוקי 17 אינץ' עם צמיגי כביש-שטח, אופציה לגג בצבע לבן, וריפודים בשילוב צבעי חום ושחור.
שברולט אקווינוקס 2024
תא הנוסעים מיישר קו עם הדגמים האחרונים של המותג וכולל לוח מחוונים בגודל 11 אינץ' לצד מסך מרכזי בגודל 11.3 אינץ' עם מגוון אפליקציות מבית גוגל. עוד ברשימת החידושים ניתן למנות בורר הילוכים אלקטרוני מאחורי גלגל ההגה לטובת יותר שטח אחסון, שילוב מגוון חומרי דיפון, מושבים קדמיים מחוממים כסטנדרט, ומשטח טעינה אלחוטי כסטנדרט. אבזור הבטיחות שודרג וכולל כעת את כל מערכות הבטיחות האקטיביות המקובלות בסגמנט לרבות בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מניעת שכחת ילדים במושב האחורי, ומרכוז הרכב בנתיב הנסיעה.
שברולט אקווינוקס 2024
שברולט אקווינוקס 2024 ישווק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 175 כ"ס כמו בדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בגרסאות ההנעה הקדמית או לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית בגרסאות ההנעה הכפולה, לעומת תיבת 6 הילוכים בכל הגרסאות בדגם היוצא. נתוני הביצועים טרם פורסמו.

תפריט נגישות








שברולט אקווינורס כושר גרירה עם בלמים
כן
יש צפי למועד הגעה לישראל והמחיר?
יש צפי למועד הגעה לישראל והמחיר?
יפה מאוד.
סוף סוף.