רכב הפנאי העירוני פורד פומה מקבל תא נוסעים חדש וטכנולוגי. עוד מדווחת פורד כי תציג בקרוב גם את הגרסה החשמלית של הדגם
פורד פומה הוצג לפני 5 שנים כך שהגיע העת למתיחת פנים כדי להתמודד מול מתחרים צעירים ביניהם פיג'ו 2008, רנו קפצ'ור, אופל מוקה וטויוטה יאריס קרוס. ניכר כי פורד רצתה לשמור על עיצובו הנאה של הדגם ולכן העיצוב החיצוני זכה לנגיעות קלות בלבד אך תא הנוסעים המיושן של הדגם היוצא הוחלף כעת מתהדר פורד פומה בסביבת נהג טכנולוגית ומודרנית.
פורד פומה 2024
העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי כאמור, וכולל חותמת תאורה חדשה, אופציה לפנסי לד מטריקס אדפטיביים, וצבעים חדשים. תא הנוסעים לעומת זאת חדש לחלוטין ומציג עיצוב מודרני יותר עם מסך מרכזי בגודל 12 אינץ' השולט במערכות הרכב לרבות בקרת האקלים, לוח מחוונים בגודל 12.8 אינץ', והגה חדש.
פורד פומה 2024
אבזור הבטיחות שופר וכולל מעתה גם מערכת אקטיבית למרכוז הרכב בנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך, מצלמות היקפיות, ניטור תנועה חוצה מאחור, ובלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.
היצע המנועים צומצם וכולל מעתה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 125 כ"ס ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ בגרסאות הכניסה או 153 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ בגרסאות הביניים. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה קדמית.
פורד פומה 2024
גרסת ST עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 200 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית כבר לא תשווק. במקומה תוצע גרסת ST Powershift חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.3 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בלבד. בהמשך השנה צפויה פורד להציג את פורד פומה Gen-E החשמלי.

תפריט נגישות








שכחתם לציין מתי הדגם העדכני יגיע לישראל