אסטון מרטין ואנטאג' מקבלת עיצוב מעודכן, תא נוסעים חדש, מנוע V8 מחוזק בהספק 665 כ"ס ושיפורים מכניים נוספים
אסטון מרטין לא ממהרת לעבור לחשמל וממשיכה לספק לנו מכוניות ספורט מרגשות בטעם של פעם. הפעם תורה של מכונית הספורט אסטון מרטין ואנטאג' הזוכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב מעודכן בהשראת האחות הגדולה DB12, מנוע V8 אימתני מבית AMG בהספק 665 כ"ס, ושיפורים מכניים נוספים המבטיחים להפוך אותה למכונית מושחזת מתמיד.
אסטון מרטין ואנטאג' 2024
אסטון מרטין ואנטאג' 2024 מצוידת במנוע טווין טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטרים עם הספק מרבי שצמח ב- 155 כ"ס ביחס לדגם היוצא ומפיק כעת 665 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ. מהנדסי החברה הצליחו לסחוט הספק כה גבוה הודות לשינויים ביחסי הדחיסה, התקנת מגדש טורבו מוגדל ומערכת קירור משופרת. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF המעבירה את הכוח לציר האחורי דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. בקרות שיגור ואחיזה משופרות מאפשרות ניצול מיטבי של המנוע ותאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.4 שניות. המהירות המרבית עומדת על 325 ק"מ וצריכת הדלק לא באמת מעניינת.
אסטון מרטין ואנטאג' 2024
אסטון מרטין ואנטאג' מצוידת גם במתלים אדפטיביים מבית בילשטיין, שלדה מחוזקת עם שלל מערכות אלקטרוניות לשליטה בשלדה, ובחישוקי 21 אינץ' הנועלים צמיגי מישלין פיילוט ספורט S רחבים. מערכת בלימה קרבון קרמית המשפרת את ביצועי הבלימה ומפחיתה את המשקל הבלתי מוקפץ ב- 27 ק"ג מוצעת כאופציה בתוספת תשלום.
אסטון מרטין ואנטאג' 2024
העיצוב החיצוני כולל חזית חדשה בהשראת אסטון מרטין DB12 עם פנסי מטריקס לד קדמיים אובליים, גריל מוגדל, פגושים ויציאות מפלט מורחבים, וצבעי מרכב נוספים. תא הנוסעים המיושן של הדגם היוצר הוחלף בסגנון חדש לחלוטין ומציג עיצוב יוקרתי מבעבר עם מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, ומערכת שמע עם 11 רמקולים כסטנדרט או 15 רמקולים מבית Bowers & Wilkins כאופציה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.