יונדאי איוניק 5 מקבל סוללה מוגדלת בקיבולת 84 קוט"ש, שלל שיפורים טכנולוגיים ומכניים, וחבילת עיצוב N-Line ספורטיבית
רכב הפנאי החשמלי יונדאי איוניק 5 הוצג לראשונה לפני 3 שנים והגיעה העת למתיחת פנים הכוללת שינויי עיצוב קלים מבפנים ומבחוץ, חבילת עיצוב N-Line המעניקה לדגם מראה קרבי יותר, וחשוב מכל סוללה מוגדלת לטובת טווח נסיעה משופר.
יונדאי איוניק 5 2024
יונדאי שומרת על העיצוב החיצוני הייחודי של הדגם ומשנה במעט את עיצוב הפגושים מלפנים ומאחור. כמו כן, זוכה הדגם לחישוקים חדשים בעיצוב אווירודינמי, מגב לחלון האחורי, וספויילר מעט גדול יותר.
תא הנוסעים שופר בתחום הנדסת האנוש וכולל מעתה קונסולה מרכזית חדשה עם שורת פקדים פיזיים לשליטה בחימום ובאוורור המושבים, בחימום ההגה ובמערכות העזר לחניה שעד כה נשלטו דרך המסך המרכזי בלבד. משטח הטעינה ממוקם גבוה יותר, מחזיקי הכוסות עוצבו מחדש, הותקנה מצלמת דרך וגם לחצנים לקיפול מהיר של המושבים האחוריים. המסכים זכו למסגרת דקה למראה נקי יותר ומערכת המולטימדיה מציגה ממשק חדש. עוד ניתן לזהות גלגל הגה חדש עם 4 פיקסלים אינטרקטיביים צבעוניים הפועלים בזמן תפעול קולי, מציגים את סטטוס הטעינה ומצב הנהיגה הנבחר.
יונדאי איוניק 5 2024
גרסת N-Line המצטרפת להיצע לראשונה, מציעה עיצוב ספורטיבי יותר בהשראת גרסת הביצועים N ומגיעה עם פגושים הכוללים "סנפירים" בצבע כסוף, חצאיות צד, חישוקי 20 אינץ' בעיצוב ייחודי לגרסה זו, מושבי ספורט, דוושות מתכת, תקרה בגימור שחור, ריפודים עם תפרים בצבע אדום. יונדאי רומזת לחווית נהיגה דינמית ולא מפרטת בשלב זה, אך ניתן לשער כי תעניק לדגם כיול ספורטיבי.
יונדאי איוניק 5 2024
יונדאי איוניק 5 המעודנת מקבלת סוללה בקיבולת 84 קוט"ש במקום 77.4 קוט"ש בדגם היוצא, התורמת לשיפור טווח הנסיעה אשר טרם נחשף. הדגם היוצא מציג טווח נסיעה של עד 507 ק"מ לפי תקן WLTP כך שניתן לצפות לתוספת של כמה עשרות קילומטרים לפחות.
עוד מדווחת יונדאי כי כיילה מחדש את הבולמים לטובת נסיעה חלקה ונוחה יותר, והפחתת רעידות בהגה. במקביל חיזקה את חיבורי הגלגלים האחוריים, הקשיחה את השלדה, חיזקה את קורות B והקורת בתוך הדלתות האחוריות לשיפור הבטיחות, וביצעה שיפורים בתחום בידוד הרעשים.

תפריט נגישות








סוללת האיוניק 5 שנמכרת בישראל היא בקיבול של 72.6 קוט"ש ולא כפי שנרשם