הדור החדש של סובארו פורסטר מושק בישראל ומבטיח לשמור על יכולת השטח הטובה לצד שיפור בתחומי האבזור והבטיחות. המחיר מתייקר מעט ועומד על החל מ- 205,900 ₪
סמלת, יבואנית סובארו לישראל, משיקה היום את סובארו פורסטר 2024. היצרנית היפנית השמרנית לא מעוניינת לעשות שינויים דרמטיים וממשיכה עם אותו מתכון שהפך את הדגם לפופולרי בארה"ב. סובארו פורסטר החדש מבוסס על פלטפורמה משודרגת של הדור היוצא ומצויד באותו מנוע בוקסר ותיק בנפח 2.5 ליטרים אך העיצוב חדש, רשימת האבזור שופרה ומערכות הבטיחות שודרגו.
סובארו פורסטר 2024
סובארו פורסטר 2024 שומר על הפרופורציות של קודמו ומציג מרכב קופסתי עם חלונות גדולים, סרחי עודף גדולים ומרווח גחון נדיב יחסית של 230 מ"מ. העיצוב החדש כולל חזית שרירית וספורטיבית יותר עם גריל רחב בגימור שחור מבריק ויחידות תאורה הנראות כאילו הן מפוצלות. הפגוש מציג עיצוב חלק עם עיטור דמוי מגלש קדמי ופנסי ערפל זעירים. מאחור פנסים המחוברים בפס מושחר, חלון אחורי גדול ודלת תא מטען גדולה לטובת גישה נוחה. ברמת אבזור ספורט תוכלו למצוא עיטורים בגוון נחושת בפגושים ובדלתות. המרכב החדש מציג קשיחות גבוהה יותר ב- 10% ולטענת החברה הדבר תורם להתנהגות כביש משופרת לצד חוויית נסיעה חלקה יותר ובידוד רעשים עדיף.
סובארו פורסטר 2024
תא הנוסעים שומר על הסגנון הסולידי המוכר משאר דגמי סובארו אך מציג קפיצת מדרגה ביחס לדור הקודם ונראה יוקרתי יותר. לוח המחוונים כאן אנלוגי, בורר ההילוכים המכני מותקן בין המושבים הקדמיים בטעם של פעם, ובמרכז מסך מגע אנכי בגודל לא מוגזם של 11.6 אינץ', ופקדים פיזיים לתפעול בקרת האקלים ועוצמת השמע.
סובארו פורסטר ישווק בישראל בארבע גרסאות לבחירה. גרסת פרימיום כוללת בין היתר כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, חלון גג, תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, טעינה אלחוטית, שקעי USB מלפנים ומאחור, מושבים קדמיים מחוממים, מושב נהג חשמלי, בלם חניה חשמלי עם פונקציית AutoHold, חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס, תאורת לד עוקבת פניה, וחישוקי 17 אינץ'.
סובארו פורסטר 2024
גרסת ספורט מוסיפה לרשימה מערכת X-MODE משופרת, איתות במראות הצד, עיטורים בגוון נחושת, וחישוקי 19 אינץ'. גרסת לימיטד כוללת גם ריפודי עור, מושב נוסע חשמלי, זכרונות למושב נהג, מושבים אחוריים מחוממים, מערכת שמע עם 11 רמקולים מבית Harman Kardon, חיישן גשם, חיישן לפתיחת תא מטען ללא מגע יד, עיטורים בגוון אפור, וחישוקי 18 אינץ'. גרסת לימיטד פלוס הבכירה מוסיפה אוורור למושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות 360 מעלות, וחישוקי 19 אינץ'.
חבילת מערכות הבטיחות EyeSight הזוכה לתשבוחות משלל ארגוני הבטיחות, עודכנה וכוללת מעתה מצלמות חדשות עם שדה ראיה מורחב לזיהוי מוקדם של הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, ומערכת לניטור עייפות נהג מבוססת מצלמה פנימית (בגרסאות הבכירות). עוד ברשימת אבזור הבטיחות ניתן למצוא בין היתר 9 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת למרכוז הרכב בנתיב הנסיעה, סיוע לתמרון חירום, ואורות גבוהים אוטומטיים.
סובארו פורסטר 2024
סובארו פורסטר 2024 מצויד ביחידת הנעה מיושנת למדי כמו בדגם היוצא - מנוע בוקסר בנזין בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת הנעה כפולה. הביצועים לא מרשימים, תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9.4 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 12.5 ק"מ לליטר. עם זאת, חשוב לזכור כי סובארו פורסטר פונה בעיקר לשוק האמריקאי ולנהגים המבקשים יכולת שטח טובה ביחס לסגמנט. גרסה היברידית תוצג בהמשך אך עוד מוקדם לדבר על סיכוייה להגיע לישראל.
מחירון סובארו פורסטר 2024:
סובארו פורסטר 2.5 פרימיום - 205,900 ₪
סובארו פורסטר 2.5 ספורט - 218,900 ₪
סובארו פורסטר 2.5 לימיטד - 234,900 ₪
סובארו פורסטר 2.5 לימיטד פלוס - 249,900 ₪

תפריט נגישות








חשמלית
מה עם הפורסטר החשמלית- שנת 2024???
פיהוק
תכלס מתיחת פנים מקיפה לא יותר. אותו מנוע וגיר. אותם מימדים ושדרוג מוזר לתא הנוסעים שכבר נראה מיושן ולא עדכני… ואחרי כל זה המחיר ההתחלתי קפץ ב 12% לא פחות. לסובארו פורסטר הייתה כבר קודם בעיה כנגד התחרות כי האוטו היה מיושן מבחינת מכלולים, עיצוב ובטיחות. אבל עכשיו שבעצם השדרוג הוא יותר קוסמטי ולא פונקציונלי אבל המחיר גבוהה משמעותית לסובארו תהיה בעיה. הרי מי קנה קודם סובארו? מי שרצה יפני עם יכולת שטח רכות… עכשיו אפשר כבר לקנות ראב 4 באותו כסף ולקבל היברידי וטויוטה! ככה שרק עם בא לכם על שטח ממש תעדיפו אולי סובארו. צר לי אבל מבחינת יתרונות זה רכב שחסרונותיו כבר גדולות בהרבה מול התחרות וחבל: צפוף יותר חלש יותר אוכל הרבה יותר דלק עיצוב מיושן מבפנים ומבחוץ יקר עוד יותר!! המחיר העליון שמציב את הפורסטר כבר ב 250k הוא כבר ממש בדיחה שכן אפשר לקנות כבר רקסטון חדש שהוא רכב גדול יותר בהרבה עם יכולות שטח של ממש. מי שלא מחפש שטח יכול לקנות ספורטאז/טוסון/קשקאי וישאר לו כסף בכיס ביחס לפורסטר והוא יקבל גם רכב שנראה מרגיש ונוסע כמו משהו עדכני. בקיצור. אני מציע ליבואן להעלות את המחיר ההתחלתי ל 250K ולעלות כבר עד ל 300K ככה שמי שטיפש ויקנה אז שישלם כמה שיותר!!!