ניסאן קשקאי מקבל חזות אגרסיבית, מערכת הפעלה מבית גוגל ומערכות בטיחות משופרות אך המנועים ללא שינוי
רכב הפנאי ניסאן קשקאי זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים ומציג עיצוב אגרסיבי, מערכת מולטימדיה משופרת עם מערכת הפעלה מבית גוגל, ומערכות בטיחות משופרות. הדגם המחודש צפוי להגיע אלינו לקראת סוף השנה ויתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון שגם הוא התעדכן לאחרונה, ופיג'ו 3008 אשר הוצג בדור חדש.
ניסאן קשקאי 2024
העיצוב החיצוני שואב השראה מניסאן אריה החשמלי ומציג חזית מוחצנת עם גריל רחב הנפרד מעיטור ה- V כרום שליווה את דגמי החברה בשנים האחרונות, יחידות תאורה חדשות עם חותמת תאורה דקיקה ופגוש חדש. מאחור השינויים קלים יותר וכוללים גרפיקה שונה ליחידות התאורה ופגוש שונה המעניקים לדגם מראה ספורטיבי יותר. חבילת N-Design האופציונלית כוללת חישוקי 20 אינץ' מרשימים וגימורים חיצוניים בצבע המרכב במקום צבע שחור בשאר הגרסאות.
ניסאן קשקאי 2024
תא הנוסעים נותר דומה לדגם היוצא אך מתחדש בגימורים ובריפודים חדשים, חלונות קדמיים עבים יותר להפחתת רעשים, ומסך מגע חדש בגודל 12.3 אינץ' עם מערכת הפעלה גוגל אוטומוטיב הכוללת את הסייעת הקולית של גוגל, מפות גוגל, ספוטיפיי, Waze ועשרות אפליקציות נוספות וייעודיות לרכב.
ניסאן קשקאי 2024
מערך הצילום ההיקפי כולל מעתה מצלמות איכותיות יותר ואפשרות להדמיית תלת מימד של הרכב במרחב, זווית צפייה ממעוף הציפור, ו"מכסה מנוע שקוף" כדי לראות היטב את המתרחש מתחת לגלגלים. בנוסף מקבל ניסאן קשקאי מערכת מעניינת מבוססת GPS הזוכרת את מקומות החניה בהם נעשה שימוש רב ומסוגלת להחנות בהם את הרכב באופן אוטומטי. באופן דומה זוכרת המערכת צמתים עם ראות מוגבלת ומציגה באופן אוטומטי לחלוטין תמונה רחבה של המתרחש בחזית כדי להקל על הנהג.
ניסאן קשקאי 2024
ניסאן קשקאי 2024 ישווק עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות מבעבר הכוללת בין היתר בלימה אוטונומית משופרת עם זמן תגובה מהיר יותר, ניטור עייפות נהג, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה ותיעוד נתוני נסיעה בעת תאונת דרכים. כל אלו יופעלו אוטומטית בכל תחילת נסיעה אך לרשות הנהג אפשרות להגדיר פרופיל אישי להפעלת המערכות הרצויות בלבד.
ניסאן קשקאי 2024
היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים עם הספק מרבי של 140 או 158 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומערכת הנעה קדמית. בנוסף זמין הדגם עם מערכת הנעה היברידית e-Power הכוללת מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 190 כ"ס המניע את הגלגלים, ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המשמש כגנרטור לטעינת הסוללה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.