דגמי קופרה פורמנטור וקופרה לאון 2025 מקבלים עיצוב עדכני ויחידות הנעה משופרות
רכב הפנאי קופרה פורמנטור והמשפחתית קופרה לאון זוכים למתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני בהשראת קופרה טווסקאן החשמלי, מנוע מחוזק בגרסאות הביצועים, וגרסת PHEV משופרת עם טווח נסיעה חשמלי של כ- 100 ק"מ. שני הדגמים צפויים להגיע לישראל בתחילת שנת 2025.
קופרה לאון 2025
העיצוב החיצוני נועד בין היתר ליצור בידול ברור בין מותגי סיאט וקופרה. בחזית אף מחודד עם לוגו עדכני, פנסי לד עם תאורת יום בצורת משולשים, וגריל קדמי רחב ואגרסיבי יותר. מאחור יחידות תאורה עדכניות עם גרפיקת משולשים, לוגו קופרה מואר ופגוש שונה. חישוקים בעיצובים חדשים חותמים את שינויי העיצוב החיצוניים.
קופרה לאון 2025
תא הנוסעים מוכר מהדגמים היוצאים אך מתחדש במסך מרכזי בגודל 12.9 אינץ' עם ממשק תפעול חדש, מערכת שמע היקפית עם 12 רמקולים מבית Sennheiser, משטח טעינה אלחוטית בהספק 15 וואט עם קירור, ומושבים עם ריפודים חדשים לבחירת הלקוח.
קופרה פורמנטור 2025
בעוד גרסת הביצועים קופרה לאון האצ'בק VZ ממשיכה עם אותו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס והנעה קדמית, גרסאות קופרה פורמנטור VZ וקופרה לאון ספורטסטורר VZ בעלות ההנעה הכפולה מקבלות מנוע מחוזק עם הספק מרבי של 333 כ"ס לעומת 310 כ"ס בדגמים היוצאים. אלו זוכים בנוסף למערכת בלימה משופרת מבית Akebono.
קופרה פורמנטור 2025
גרסאות הפלאג-אין הייבריד (PHEV) החדשות מצויידות במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים במקום 1.4 ליטרים, עם הספק מרבי משולב של 204 כ"ס או 272 כ"ס בגרסת VZ. כמו כן, גרסאות אלה מקבלות סוללה מוגדלת המציעה טווח נסיעה חשמלי של כ- 100 ק"מ, טעינה מהירה בהספק 50 קילוואט DC וטעינה ביתית בהספק 11 קילוואט AC. גרסאות הבסיס ממשיכות עם אותו מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס ואופציה למערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.