גרסת הביצועים אאודי RS3 מציגה מספר שיפורים בתחום הדינמי ובתחום העיצוב. המנוע היה ונותר אימתני עם 400 כ"ס
אאודי RS3 הביצועיסטית זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, במסגרתה קיבלה עיצוב עדכני לצד מגוון שיפורים לטובת התנהגות כביש חדה ודינמית מתמיד. בזכות אלו שברה לאחרונה את שיא ההקפה המהירה ביותר למכונית קומפקטית במסלול נורבורגרינג הידוע.
אאודי RS3
אאודי RS3 המחודשת 2025 מציגה חזית אגרסיבית עם גריל קדמי מודגש יותר, פגושים עם פתחי אוורור מוגדלים, ספליטר בולט מלפנים ודיפיוזר מוגדל מאחור עם שני מפלטים שמנמנים. חותמת התאורה ניתנת להתאמה אישית כמו בדגמי אאודי האחרונים, ומספר צבעי מרכב חדשים נוספו למבחר כולל צבע אפור מט קרבי. חישוקי 19 אינץ' בגימור שחור מט מגיעים כסטנדרט אך ניתן לבחור בגימורים אחרים. בתא הנוסעים השינויים כוללים אופציה למושבי באקט קלים מקרבון פייבר.
אאודי RS3
יחידת ההנעה נותרה כמו בדגם המוחלף - טורבו בנזין 5 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 400 כ"ס, מומנט מרבי של 51 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, והנעה כפולה חכמה קוואטרו. שיגור 0-100 קמ"ש אורך 3.8 שניות והמהירות המרבית 290 קמ"ש.
אאודי RS3
מה שבאמת שונה ומעניין בדגם החדש הם השדרוגים שעשתה החברה לטובת שיפור התנהגות הכביש. הדיפרניצאל האחורי האמון על חלוקת המומנט בין הגלגלים האחוריים, בקרת האחיזה והבולמים האדפטיביים כויילו מחדש כך שהנהג יכול להיכנס לפניה במהירות גבוה יותר ולחזור לתאוצה מוקדם יותר. כמו כן, מצב דריפט מאפשר כעת שליטה מדוייקת וקלה יותר. כל אלו נועדו להפוך את אאודי RS3 למהירה ומהנה יותר לנהיגה ביחס לקודמתה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.