דאצ'יה ביגסטר מהווה גרסה מוארכת של דאצ'יה דאסטר ומציע יותר מרווח ושימושיות
דאצ'יה מציגה היום את רכב הפנאי הגדול ביותר של החברה אי פעם - דאצ'יה ביגסטר, הצפוי להתחרות בדגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופולקסווגן טיגואן אך במחיר נגיש יותר כיאה למותג לואו קוסט. אמנם המידות המוגדלות מאפשרות תצורת 7 מושבים אך בשלב זה מושק הדגם בתצורת 5 מושבים ללא כל רמז לגרסת 7 מושבים עתידית.
דאצ'יה ביגסטר
דאצ'יה ביגסטר הוא למעשה ביג דאסטר, כלומר גרסה מוארכת של דאצ'יה דאסטר המוכר. העיצוב דומה לאח הקטן יותר, מלבד תוספת של 230 מ"מ לאורך הכולל ומספר שינויים קלים בעיצוב הפגושים והקורות האחוריות. מעבר לכך מדובר באותו סגנון קשוח עם חזית אנכית הכוללת יחידות תאורה מלבניות עם חותמת התאורה העדכנית של המותג. מהצד בולטים בתי גלגלים גדולים עם חיפוי עבה לשמירה מפני פגיעות קלות, וקו חלונות המטפס מעלה ומשלב את ידית הדלת האחורית לטובת מראה דינמי. מאחור ניתן לזהות ספויילר מפוסל בקצה הגג, דלת תא מטען גדולה, ויחידות תאורה בצורת משולש.
דאצ'יה ביגסטר
גם תא הנוסעים דומה לדאסטר עם הבדל בעיצוב הקונסולה המרכזית המעניקה לדגם מראה אטרקטיבי יותר, תוספת פתחי מיזוג אחוריים, גג פנורמי גדול, ותא מטען בנפח ענק של 667 ליטרים לעומת 472 ליטרים בדאצ'יה דאסטר. מעבר לכך תוכלו למצוא כאן עיצוב תכליתי הכולל מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' המוטה מעט לעבר הנהג, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 או 10 אינץ', מספר פקדים פיזיים קטנים לשליטה בבקרת האקלים ובמערכות נוספות, דלת תא מטען חשמלית, מושבים קדמיים חשמליים, ובורר הילוכים אלקטרוני זעיר בגרסה ההיברידית. חלק מהאבזור זמין רק בגרסאות הבכירות.
דאצ'יה ביגסטר
על מנת לשמור על מחיר נמוך ביחס לסגמנט, דאצ'יה חוסכת כרגיל בתחום הבטיחות כך שהדגם החדש נאלץ להסתפק במערכות בטיחות אקטיביות בסיסיות למדי הכוללות בלימה אוטונומית במהירות עירונית בלבד, זיהוי תמרורים, שמירה על נתיב הנסיעה, אורות גבוהים אוטומטיים, והתרעה על עייפות נהג.
דאצ'יה ביגסטר
דאצ'יה ביגסטר בגרסת TCe 140 מצויד במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בשילוב מערכת סיוע היברידית קלה במתח 48V עם הספק מרבי של 140 כ"ס. מנוע זה זמין עם תיבת 6 הילוכים ידנית ומערכת הנעה קדמית או כפולה.
גרסאות Hybrid 155 מצוידות במערכת היברידית חדשה הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים ושני מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 155 כ"ס. מנוע זה ישווק עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית בלבד.

תפריט נגישות








דציה עשתה בית ספר לכל הרכבים היפנים
לכל החברות ששלחו את נציגיהם ללכלך על הרכב הזה אז הרכב הזה שם בכיס הקטן את כל הרכבים של הקקות היקרים אומנם הוא עולה יקר בישראל היבואנים פה גנבים גדולים יש לי רכב כזה עשיתי כבר 140 אלף קילומטר והרכב עובד ונוסע לא רואה את המוסכים דיזל טורבו תחפשו את החברים שלכם לצערנו כל היבואנים בישראל מביאים רכבים זבל רכבים שהיו מקולקלים ועברו תיקונים בחברות ואז שובקו מה שנקרא רכבים סוג ב' רכבים שקיבלו מכות ודברים כאלה אז אל תתפלאו אם אתם קונים מכוניות חדשות והם כל היום רוצים למוסכים החברות בישראל מקבלות מחברות בחול חמש שנים אחריות ונותנות בישראל רק שנתיים
חוות דעת
זבלה של רכב דירבלקום לא לרכוש למרות שהמחיר זול כי הימים שתשרפו על תיקונים במוסכים ידביק את המחיר לטויוטה
אוטו זבל זוועה לפריירים
מכוניות עתיקות של רנו שגם כחדשות הם זבלה..רק קוריאניות ויפניות
אוטו זבל אמיתי..
רנו ישנה שגםתכחדשה הייתה זבל.. לא ךגעת..רק קוריאני או יפניות
גאצה
אם תתנו חמש שנות אחריות מלאות לפחות ןפחות 30000 מדומה סוברו אחשוב עשר פעמים
יקר מדי
רכב לא יפה בכלל חסרים לו מגיני כנפיים. ואם רוצים מגיני כנפיים תשלמו עוד 5000 שח תוספת
עדיף לקנות סובארו xv .מבחינת אמינות שווה 10 דאציות .
צריכת דלק - blue3000@013.net
מה העלות-מה צריכת הדלק של גרסאות Hybrid 155 מצוידות במערכת היברידית חדשה הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים ושני מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 155 כ"ס. מנוע זה ישווק עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית בלבד.
דאצ'ה
ערמת פח.רכב ברמה נמוכה.לא לקנות
ערמת פח
מכונית עם טכנולוגיה של שנות השבעים,מרגישים כל מהמורה בכביש