סקיוול מציגה באירופה משפחתית האצ'בק חשמלית עם עיצוב נאה ומפרט מבלבל המבטיח תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות עם הנעה קדמית ו- 204 כ"ס
במסגרת תערוכת הרכב בפריז נחשפה סקייוול Q הקומפקטית לצד סקייוול הונגטו המסחרית וסקייוול סקייהום המפוארת המהווה את ספינת הדגל של המותג הסיני. לדברי קבוצת כדורי היבואנית, הדגמים החדשים צפויים להגיע לישראל בחציון השני של שנת 2025 לאחר השלמת תקינה אירופאית מלאה.
סקייוול Q
בניגוד לכל רכבי הפנאי הסיניים שנראים דומים אחד לשני, סקייוול בוחרת להשיק מכונית האצ'בק נאה עם עיצוב ספורטיבי ודחוס, שנראה מעט שונה בנוף. סקייוול Q תתחרה בדגמים כגון MG4, ו- BYD דולפין, ומציעה טווח נסיעה מרבי של 482 ק"מ, הנעה קדמית וארכיטקטורת 800V המאפשרת טעינה אולטרה מהירה.
העיצוב החיצוני מציג סגנון ספורטיבי עם פס תאורה דקיק בחזית, סרחי עודף קצרים, חישוקים אווירודינמיים נאים בקוטר 18 אינץ', דלתות מפוסלות עם חרך גדול מאחורי הכנפיים הקדמיות בדומה לפורשה טייקן, וזנב שמנמן עם פס תאורה ולוגו מואר.
סקייוול Q
תא הנוסעים לא מפתיע ומציג סגנון הדומה לשאר החשמליות הסיניות שהושפעו מטסלה. ניתן לזהות מסך מרכזי ענק בגודל 15.6 אינץ', תאורת אווירה צבעונית עם 128 גוונים לבחירה, גג פנורמי גדול, משטח טעינה אלחוטית, ומערכת שמע עם 8 רמקולים מבית Metz הגרמנית. עוד ברשימת האבזור מגוון מערכות בטיחות אקטיביות אשר הכרחיות על מנת להיכנס לשוק האירופאי.
סקייוול Q
סקייוול Q מצוידת בהנעה קדמית עם מנוע קדמי בהספק של 204 כ"ס. היצרנית מבטיחה תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בלבד, נתון חריג מדי לטובה עבור מערכת הנעה כזו. סביר להניח כי מדובר בטעות או בנתונים של גרסת הנעה כפולה עתידית עם הספק כפול לכל הפחות. נצטרך להמתין לחשיפה המלאה כדי להבין במה מדובר.
הדגם זמין עם שתי סוללות לבחירה. הקיבולת טרם פורסמה אך דווח כי טווח הנסיעה המרבי עומד על 482 ק"מ, וטעינה מהירה DC מאפשרת לטעון מ- 10% עד 80% מקיבולת הסוללה תוך 20 דקות הודות לארכיטקטורת 800V.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.