אאודי A5 החדשה מושקת בישראל בתצורת סדאן ומחליפה את אאודי A5 ספורטבק וגם את אאודי A4. לגרסאות S5 החמות מנוע V6 בהספק 367 כ"ס. המחיר החל מ- 349,500 ₪
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, משיקה את אאודי A5 סדאן המבוססת על פלטפורמת PPC החדשה ולמעשה מחליפה את אאודי A5 ספורטבק וגם את אאודי A4 אשר תהפוך לחשמלית בלבד. למרות שהדגם משווק כסדאן, מדובר במרכב ליפטבק 5 דלתות בדומה לגרסת הספורטבק היוצאת. באירופה משווקת A5 גם בתצורת אוונט (סטיישן) שאינה מגיעה אלינו.
אאודי A5
העיצוב החיצוני מזוהה בקלות עם אאודי ומציג סגנון שרירי וספורטיבי יותר ביחס לאאודי A4 היוצאת, כדי להתחרות בדגמים המקבילים מבית ב.מ.וו ומרצדס. אאודי A5 סדאן מגיעה עם תאורת לד מטריקס כסטנדרט. חותמת התאורה מלפנים ומאחור ניתנת להתאמה אישית כך שהנהג יוכל לבחור את הסגנון האהוב עליו מתוך המסך המרכזי ובנוסף מאפשרות יחידות התאורה להציג לנהגים אחרים סימני אזהרה אם קיים מפגע בהמשך הדרך.
תא הנוסעים טכנולוגי ויוקרתי עם ממשק תפעול המוכר מהדגמים האחרונים של החברה וכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 11.9 אינץ' ומסך מגע מרכזי בגודל 14.5 אינץ'. בגרסת S5 הותקן מסך נוסף בגודל 10.9 אינץ' מול הנוסע הקדמי המציג נתוני ביצועים ומאפשר הקרנת תכני וידאו מבלי שהנהג יוכל לראותם על מנת שדעתו לא תוסח בעת הנהיגה.
עוד ברשימת האבזור ניתן למצוא בין היתר 10 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי, הגה ספורט קטום עם מנופי העברת הילוכים, חלון גג פנורמי קבוע הניתן להחשכה באופן חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית עם 3 אזורי שליטה, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם תמיכה לגב תחתון וזיכרונות לנהג, ריפוד עור משולב בד, שמשות אחוריות כהות, וחישוקי 18 אינץ'.
אאודי A5
אאודי A5 מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, והנעה קדמית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות.
גרסת הביצועים S5 חמושה במנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים עם הספק מרבי של 367 כ"ס ומומנט מרבי של 56.1 קג"מ, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, והנעה כפולה קוואטרו עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות.
אאודי A5
מחירון אאודי A5 סדאן :
אאודי A5 סדאן 2.0 טורבו 40TFSI אוטומטית - 349,500 ₪
אאודי S5 סדאן 3.0 טורבו אוטומטית - 634,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.