פיג'ו 3008 בדורו החדש מושק בישראל בגרסאות בנזין וחשמל לבחירה. המחיר החל מ- 186,990 ₪
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה את הדור החדש והשלישי של פיג'ו 3008 המבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין ומתחרה בסגמנט רכבי הפנאי המשפחתיים מול דגמים כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. הדגם זמין לראשונה גם בגרסה חשמלית מלאה עם טווח נסיעה של 499 ק"מ, בנוסף לגרסת טורבו בנזין עם מערכת סיוע היברידית מתונה MHEV.
פיג'ו 3008 החדש
פיג'ו 3008 החדש 2025 הינו הדגם הראשון של קונצרן סטלנטיס המבוסס על פלטפורמת STLA ומציג מרכב פנאי קופה מעניין ואווירודינמי עם הבטחה שלא לפגוע במרווח הראש של הנוסעים מאחור. בחזית יחידות תאורה צרות, תאורת יום בסגנון טפרי אריה המזוהה עם דגמי פיג'ו, וגריל קדמי מרובה אלמנטים וללא מסגרת. מהצד בולטים חישוקים בעיצוב עתידני בקוטר 19 או 20 אינץ' בהתאם לגרסה. מאחור יחידות תאורה מחוברות ודלת תא מטען מפוסלת המעניקות לרכב מראה מוצק. כל הגרסאות מצוידות ביחידות תאורת LED, כאשר רמת אבזור GT הבכירה מגיעה עם פנסי LED Pixel אקטיביים.
פיג'ו 3008 החדש
תא הנוסעים של פיג'ו 3008 מציג עיצוב ייחודי ומרשים שבהחלט מבדל אותו בסגמנט. ניתן למצוא גלגל הגה קטן וקטום, מסך פנורמי קעור בגודל 21 אינץ' (בגרסת GT) עבור לוח המחוונים והמולטימדיה, תמיכה בעברית, ומסך מגע נוסף במרכז הדשבורד המיועד לקיצורי דרך לפונקציות נבחרות בהתאמה אישית ולשליטה במערכת בקרת האקלים. תא הנוסעים מציע אווירה נעימה הודות לשימוש בבדים גם עבור ריפוד הדשבורד, גימורים במראה מתכתי, תאורת אווירה עשירה, ופתחי מיזוג צרים המתמזגים בעיצוב הכללי.
פיג'ו 3008 החדש
הדור החדש גדול מקודמו ויחד עם תכנון פנימי חדש, מבטיחה היצרנית מרווח פנימי משופר. אורכו הכולל צמח ב- 88 מ"מ לכדי 4,535 מ"מ, רוחבו תפח ב- 50 מ"מ לכדי 1,895 מ"מ, גובהו צמח ב- 20 מ"מ לכדי 1,641 מ"מ, ובסיס הגלגלים התארך ב- 64 מ"מ לכדי 2,739 מ"מ. תא המטען בנפח מכובד של 520 ליטרים.
פיג'ו 3008 החדש ישווק בישראל עם מנוע חשמלי או טורבו בנזין עם מערכת היברידית מתונה. פיג'ו 3008 החשמלי מצויד בהנעה קדמית עם הספק מרבי של 210 כ"ס ומומנט מרבי של 35.2 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.8 שניות, וסוללה בקיבולת 73 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של כ- 499 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה מהירה DC בהספק 160 קילוואט מ- 20% עד 80% מקיבולת הסוללה אורכת כ- 30 דקות. טעינה ביתית אפשרית בהספק של עד 11 קילוואט AC. לגרסה זו שלושה מצבי אחזור אנרגיה (רגנרציה) הנשלטים באמצעות מנופים מאחורי ההגה.
פיג'ו 3008 החדש
בנוסף מוצע הדגם עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים ומערכת היברידית מתונה (MHEV) עם הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 23.45 קג"מ, תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומנוע חשמלי בהספק של 22 כ"ס. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על כ- 18 ק"מ לליטר לפני נתוני היצרן.
פיג'ו 3008 החדש מוצע בישראל ברמות אבזור Allure ו- GT. רמת הכניסה Allure זמינה עם מנוע בנזין בלבד וכוללת בין היתר שני מסכים נפרדים בגודל 10 אינץ' עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמות היקפיות 360 מעלות כולל מבט על וירטואלי, חיישני גשם ותאורה, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד דמוי עור בשילוב בד וחישוקי 19 אינץ'.
רמת GT מוסיפה מסך קעור אחיד בגודל 21 אינץ' עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, מושבים קדמיים בכוונון חשמלי כולל תמיכה צידית, חימום, אוורור, ו- 8 תוכניות עיסוי בשלוש רמות עוצמה. עוד בגרסת GT פתיחה חשמלית לדלת תא המטען כולל חיישן להפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, וגג בצבע שחור. לגרסה החשמלית חישוקי 20 אינץ' במקום 19 אינץ'.
פיג'ו 3008 החדש
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית עם זיהוי דו-גלגלי, בקרת שיוט כולל עצירה וחזרה לתנועה, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת תנועה חוצה מאחור, ניטור שטחים מתים במראות הצד, התרעת הימצאות כלי רכב בעת פתיחת דלתות הרכב, ניטור ערנות נהג, אורות גבוהים אוטומטיים, וזיהוי תמרורי מהירות עם המלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט. רמת האבזור GT מוסיפה גם מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותאורת פיקסל לד אקטיבית בחזית.
פיג'ו 3008 החדש מגיע עם אחריות מלאה למשך 3 שנים או עד 100,000 ק"מ לרכב. לסוללה אחריות מורחבת למשך 8 שנים או 160,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. מרווח הטיפולים עומד על 25,000 ק"מ או שנה בגרסה החשמלית ו- 15,000 ק"מ או שנה בגרסת הבנזין.
מחירון פיג'ו 3008 החדש:
פיג'ו 3008 1.2 טורבו בנזין Allure אוטומטי - 186,990 ₪
פיג'ו 3008 1.2 טורבו בנזין GT אוטומטי - 206,990 ₪
פיג'ו 3008 GT חשמלי - 258,990 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.