ג'אקו 7 בגרסת הפלאג-אין הייבריד נהנה מביקוש גבוה ורושם מעל 2,000 הזמנות תוך פחות מחודש
כלמוביל, יבואנית ג'אקו לישראל, החלה בשיווק המותג הסיני לפני כחצי שנה ומאז רשמה מעל 4,000 הזמנות לרכב הפנאי ג'אקו 7, כאשר ל- 2,000 מהן אחראית גרסת הפלאג-אין הייבריד (PHEV) החדשה אשר הושקה בסוף נובמבר 2024 וצפויה להגיע לכבישים בישראל בתחילת 2025. עוד מדווחת החברה כי מסרה כבר כ- 1,300 רכבים מגרסת הבנזין.
ג'אקו 7
ג'אקו 7 מהווה את יריית הפתיחה לסדרת דגמי SUV נוספים של היצרן אשר יושקו במהלך 2025 - ג'אקו 8 בגרסת PHEV אשר יגיע במהלך הרבעון השלישי של 2025, ג'אקו 5 בגרסאות חשמל ובנזין אשר יגיע ברבעון השלישי, אומודה 7 בגרסאות PHEV ובנזין אשר יגיע ברבעון הרביעי, ואומודה 9בגרסת PHEV שיגיע ברבעון הרביעי.
נזכיר כי ג'אקו 7 PHEV מצויד בהנעה קדמית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בשילוב מנוע חשמלי, המפיקים הספק מרבי משולב של 342 כ"ס ומומנט משולב של 53.6 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות.
סוללה בקיבולת מכובדת של 18.3 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של 90 ק"מ, ותומכת גם בטעינת DC מהירה המאפשרת טעינה של 80% מקיבולת הסוללה תוך 20 דקות. טעינה ביתית אורכת כ- 3 שעות. טווח הנסיעה המרבי עם סוללה ומיכל דלק מלאים, עומדת על כ- 1,200 ק"מ.
הדגם משווק ברמת אבזור פרימיום במחיר 189,990 ₪ ובגרסת לקצ'ורי במחיר 202,990 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.