סיטרואן C4 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים עם עיצוב ואבזור משופרים. המחיר כמעט ללא שינוי ועומד על 154,990 ₪
קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, משיקה את סיטרואן C4 החדשה 2025 לאחר שעברה מתיחת פנים של אמצע החיים, במסגתרה קיבלה עיצוב מלוטש ואבזור משופר על מנת לפנות לשוק הפרטי ולהתחרות במכוניות משפחתיות כגון סקודה אוקטביה, יונדאי אלנטרה ומאזדה 3. בשלב זה תשווק סיטרואן C4 עם מנוע טורבו בנזין כמו בדגם המוחלף. למרות תוספת האבזור, המחיר התייקר רק ב- 1,000 ₪ ביחס לדגם היוצא ועומד על 154,990 ₪.
סיטרואן C4 החדשה 2025
במסגרת העדכון זוכה סיטרואן C4 לעיצוב מעודן ומודרני יותר עם יחידות תאורת לד חדשות, גריל קדמי עדכני והסמל החדש של סיטרואן. מהצד ניתן לזהות חישוקי 18 אינץ' שונים, ומאחור יחידות תאורה חדשות וכיתוב השם CITROEN על דלת תא המטען. בתא הנוסעים שינויים קלים ביניהם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' במקום 5.5 אינץ', ריפוד אלקנטרה משולב דמוי עור בעיצוב חדש, ומושבים עם שכבת ספוג עבה יותר לשיפור נוחות הישיבה.
סיטרואן C4 החדשה 2025
סיטרואן C4 תשווק ברמת אבזור MAX הכוללת בין היתר מסך מרכזי בגודל 10 אינץ', מערכת ניווט מקורית תלת ממדית, חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו, תצוגה עילית, מושב נהג חשמלי עם תמיכה לגב התחתון ופונקציית עיסוי, חימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, חימום להגה, מפתח חכם, חיישני חניה מלפים ומאחור, מצלמת רוורס עם מבט על, ושלל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. כמו כן, שומר הדגם על אחד המאפיינים המזוהים עימו ומגיע עם בולמי זעזועים הידראוליים בעלי שיכוך פרוגרסיבי PHC (Progressive Hydraulic Cushions). עם מערכת זו ומושבים משופרים, זו בהחלט המכונית שתתאים למי שמחפש את חווית הנסיעה הנוחה ביותר בסגמנט.
סיטרואן C4 החדשה 2025
סיטרואן C4 החדשה מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 130 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9.4 שניות וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 16.4 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. באירופה משווק הדגם עם מנוע עדכני הכולל מערכת סיוע היברידית מתונה במתח 48V.
סיטרואן C4 האצ'בק 1.2 טורבו MAX אוטומטית מוצעת במחיר 154,990 ₪, עם אחריות יצרן מלאה למשך 5 שנים או עד 120,000 ק"מ.

תפריט נגישות








רכישת סיטרואן c4 +טרייד אין
עוד דגם ישן בפרצוף חדש
מה שמצחיק זה שלובינסקי מורידים המפרט הדל כל שנה חחח,לא מספיק הרכבים האלה מוצגים בחול הרבה הרבה יותר מאובזרים ועדכניים,שטיחים שונים,מושבים שונים ,דיפונים שונים,מנועים שונים,אצלנו מזמינים רק פגוש קדמי ומחליפים לצי הקיים חחחח דרך אגב,הגיר הנוכחי הרבה הרבה יותר יקר מהחדש והרבה הרבה יותר טוב,אם למצוא יתרון בחיסרון
בטיחות
סיטרואן c4 הושק בישראל באוגוסט 2021 עם דרגת בטיחות 3, הגיוני שבשנת 2025 יעלו את דרגות הבטיחות כמו בלימה נסיעה לאחור , היגוי אקטיבי לשטח מת במראות וכ'ו, הכי תמוהה שבמפרט הקודם היה התראת שטח מת במראות, שהוסר מהמפרט החדש.
מפרטים
רכב שהושק לפני 3 וחצי שנה בארץ עם דרגת ביטיחות 3 צריך להוסיף דרגות בטיחות כמו בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, היגוי אקטיבי לשטח מת במראות וכו' הכי תמוהה שהיה התראת שטח מת במראות והוסר מהמפרט המחודש
לישראל עדיין מגיע המנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים הישן.
באירופה כבר מזמן משווקים רכבי פיז'ו עם המנוע 1.2 החדש - מנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים המייצר 136 כ"ס (5500 סל"ד) ו-23.4 קג"מ (1750 סל"ד), וצמוד לו מערך היברידי-מתון (48 וולט) המייצר 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ. ותיבת הילוכים דו-מצמדית עם 6 הילוכים.