רכב הפנאי IM6 ומכונית הסדאן IM5 יושקו בישראל ברבעון השלישי של 2025 עם תקינה אירופאית, טכנולוגיה מתקדמת וטווח נסיעה של עד כ- 700 ק"מ
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו- MG לישראל, מודיעה כי חתמה על הסכם לייבוא מותג IM Motors והינה למעשה החברה הראשונה בעולם לחתום על הסכם הפצת דגמי IM Motors מחוץ לגבולות סין ולכן גם לא הכרתם אותו עד כה. השקת המותג בישראל צפויה ברבעון השלישי של שנת 2025 עם רכב הפנאי החשמלי IM6 ומכונית הסדאן החשמלית IM5.
IM6
מותג IM Motors הוא פרי שיתוף פעולה של יצרנית הרכב SAIC השולטת בין היתר במותגי MG ומקסוס, עם חברת הטכנולוגיה Zhangjiang Hi-Tech וקבוצת Alibaba השולטת באתר הסחר הפופולרי Aliexpress. כמו כן, המותג השלים לאחרונה שני סבבי גיוס הון בסך של כ- 2.84 מיליארד דולר אשר יחד עם הגופים השותפים מספקים גב כלכלי חזק למדי. עם זאת, הדבר אינו מבטיח הצלחה ארוכת טווח.
רכבי IM מצוידים בטכנולוגיות החדשות ביותר בשוק הרכב החשמלי ובעתיד הקרוב אף יהיו בין הראשונים שיקבלו סוללות מצב מוצק מבית CATL המאפשרות טעינה אולטרה מהירה בהספק של 396 קילוואט לתוספת של כ- 200 ק"מ לטווח הנסיעה תוך 5 דקות בלבד. כמו כן, כל מערכות השליטה ברכב, לרבות מערכות הנהיגה האוטונומית, מבוססות בינה מלאכותית.
עוד ברשימת האבזור תוכלו למצוא היגוי לגלגלים האחוריים (עד 12 מעלות לכל כיוון) בהתאם למהירות הנסיעה לטובת רדיוס סיבוב כמו של מכונית קטנה ושיפור של כ- 80% ברמת היציבות במהירות נסיעה גבוהה. מערכות AI מנתחות את פני הדרך כדי להתאים את עצמת הבלימה ושולטות גם בזווית הגלגול של הרכב במהלך פניה ובלימה באמצעות המתלים האקטיביים.
IM6
בסין משווקים דגמי IM עם מערך של 9 מצלמות וחיישנים רבים לטובת תפעול מערכת בטיחות אקטיביות מתקדמות לרבות מערכת לשיקוף סביבת הרכב על גבי המסך המרכזי והצגת התרעות בטיחות בהתאם, מערכת AI Chauffer לזיהוי מקום חניה מתאים וחניה אוטונומית בניצב או במקביל בלחיצת כפתור אחת, יציאה אוטונומית מחניה, נסיעה אוטונומית לאחור למרחק של עד 100 מטרים, ותכונות נהיגה אוטונומיות ברמה 4 לרבות שינוי נתיבים, יציאה במחלפים, זיהוי רמזורים, והימנעות מהתקרבות לכלי רכב גדולים.
בישראל מגבלות הרגולציה לא מאפשרות שימוש בכל יכולות הנהיגה האוטונומיות של היצרן ונצטרך לחכות להשקה המקומית כדי לדעת מה כולל אבזור הבטיחות והאם הרכבים יגיעו אלינו עם תשתית מלאה הדורשת רק עדכוני תוכנה עתידיים לפתיחת יכולות מתקדמות אלו גם בישראל.
IM5
רכב הפנאי IM6 יתחרה בסגמנט D-SUV ומציע מרכב דמוי קופה ואבזור עשיר הכולל בין היתר מערכת שמע עם 20 רמקולים, ושלושה מסכים בגודל 26.3, 15.5 ו- 10.5 אינץ'. אורכו 4,910 מ"מ, רוחבו 1,988 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך נדיב של 2,950 מ"מ. IM6 ישווק בגרסת הנעה אחורית עם הספק מרבי של 335 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 6.4 שניות, וסוללת LFP בקיבולת 75 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של למעלה מ- 460 ק"מ לפי תקן WLTP האירופאי. בנוסף תשווק גרסת הנעה אחורית עם הספק מרבי של 508 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות, וסוללת NCM בקיבולת 100 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של למעלה מ- 610 ק"מ. לגרסת הביצועים הנעה כפולה עם הספק מרבי של 776 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות, וסוללת NCM בקיבולת 100 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של למעלה מ- 520 ק"מ.
IM5
מכונית הסדאן IM5 תתחרה בסגמנט רכבי המנהלים ומציגה עיצוב דמוי קופה אווירודינמי עם מקדם גרר נמוך של 0.226. אורכה 4,931 מ"מ, רוחבה 1,960 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך נדיב של 2,950 מ"מ. IM5 תשווק בגרסת הנעה אחורית עם הספק מרבי של 290 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות, וסוללת LFP בקיבולת 75 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של למעלה מ- 490 ק"מ לפי תקן WLTP האירופאי. בנוסף תשווק גרסת הנעה אחורית עם הספק מרבי של 402 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5 שניות, וסוללת NCM בקיבולת 100 קוט"ש המספקת טווח נסיעה מרשים של למעלה מ- 700 ק"מ. לגרסת הביצועים הנעה כפולה עם הספק מרבי של 776 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 2.9 שניות, וסוללת NCM בקיבולת 100 קוט"ש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.