רכב הפנאי החשמלי טויוטה bZ4X מציג עיצוב רענן, טעינה מהירה יותר, טווח נסיעה מוגדל וביצועים משופרים. בישראל בחציון השני של 2025
במסגרת פורום "קנשיקי" - האירוע השנתי של טויוטה באירופה, חשפה החברה את טויוטה bZ4X החשמלי 2025 לאחר מתיחת פנים מקיפה ראשונה מאז הוצג לראשונה בשנת 2022. במסגרת מתיחת הפנים, קיבל טויוטה bZ4X עיצוב עדכני, תא נוסעים חדש ומאובזר יותר, מנועים משופרים, סוללות חדשות המאפשרות טווח נסיעה מוגדל, כיול מתלים משופר, ויכולת גרירה של עד 1.5 טון בגרסת ההנעה הכפולה.
טויוטה bZ4X
שינויי העיצוב החיצוניים מתרכזים בחזית החדשה אשר עוצבה בהתאם לשפת העיצוב החדשה של טויוטה. תא הנוסעים עוצב מחדש ומציג מראה נקי ומודרני יותר עם קונסולה מרכזית חדשה המבטיחה תפעול קל יותר, לוח מחוונים שונה, ומסך מוגדל בגודל 14 אינץ' כסטנדרט. עוד מדווחת החברה כי מערכת המתלים כויילה מחדש לטובת הפחתת רעשים ורעידות, ולשיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש.
טויוטה bZ4X
טויוטה bZ4X החדש ישווק עם שלוש מערכות הנעה לבחירה. לגרסת הכניסה הנעה קדמית עם הספק מרבי של 167 כ"ס המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.6 שניות, וסוללה בקיבולת 57.7 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד כ- 445 ק"מ.
לגרסת הביניים הנעה קדמית עם הספק מרבי של 224 כ"ס (204 כ"ס בדגם היוצא) המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.4 שניות, וסוללה בקיבולת 73.1 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד כ- 573 ק"מ.
לגרסה הבכירה הנעה כפולה עם הספק מרבי של 343 כ"ס (217 כ"ס בדגם היוצא) המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות, וסוללה בקיבולת 73.1 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד כ- 520 ק"מ.
טויוטה bZ4X
יכולת הטעינה שהייתה נקודת תורפה משמעותית עם השקת הדגם, זוכה לעדכון המאפשר טעינה מהירה יותר במזג אוויר קר הודות לחימום יזום לפני הגעה לעמדת הטעינה. הדגם כולל מטען פנימי בהספק 11 קילוואט ולראשונה ניתן לקבל גם מטען פנימי בהספק 22 קילוואט בגרסאות הבכירות. טעינה מהירה DC עדיין מוגבלת ל- 150 קילוואט.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.