הכירו את סובארו אאוטבק 2025 החדש

סובארו אאוטבק הופך מסטיישן מוגבהת ל- SUV בעיצוב קשוח, על גבול המצועצע. יש גם גרסת Wilderness עם יכולות שטח משופרות

תגיות: , , , ,

הדור החדש של סובארו אאוטבק נחשף בתערוכת הרכב בניו יורק ומציג עיצוב המסמן לראשונה מעבר מתצורת סטיישן מוגבהת המבוססת על סובארו לגאסי, לכיוון של SUV מן השורה שיתחרה בדגמים כגון ניסאן אקסטרייל, סקודה קודיאק ומיצובישי אאוטלנדר. השינוי העיצובי מבטא את הביקוש לרכבי פנאי אופנתיים על פני רכבי סטיישן שלהם תדמית פחות נוצצת.

סובארו אאוטבק 2025 סובארו אאוטבק 2025

סובארו אאוטבק 2025 מציג עיצוב מוחצן וקשוח עם חזית קופסתית, יחידות תאורה מפוצלות, גריל גדול עם מסגרת מודגשת והמון חיפויי פלסטיק שחורים וגסים מכל עבר, המעניקים לרכב את מראה השטח המתבקש. בנוסף מוצעת גרסת Wilderness לשטח המציעה גריל קדמי מרובע עם כיתוב SUBARU ענק, חיפויי פלסטיק שחורים מודגשים ומצועצעים מדי לטעמנו, חישוקים מושחרים עם צמיגי כביש-שטח, ונגיעות של צבע מוזהב בפנסי הערפל הקדמיים, במסילות הגג וביחידות התאורה האחוריות. לגרסה זו יכולות שטח משופרות הודות למערך מתלים מותאם לשטח ומרכב מוגבה.

סובארו אאוטבק 2025 סובארו אאוטבק 2025

מרווח גחון של 220 מ"מ (246 מ"מ בגרסת Wilderness) ומערכת הנעה כפולה מבטיחים יכולות שטח טובות ביחס לסגמנט, עניין המאפיין את מרבית רכבי הפנאי של המותג. מערכת X-Mode משופרת המגיעה עם בורר מצבי נהיגה על גלגל ההגה ומערכת היגוי חדשה המאפשרת דיוק גבוה יותר במהירות נמוכה, יעניקו חווית נהיגה מהנה ויעילה יותר בשטח. מסילות הגג יעמדו בעומס של עד 360 ק"ג במצב סטטי, מה שמאפשר התקנת אוהל ייעודי על הגג ללא חשש.

סובארו אאוטבק 2025 סובארו אאוטבק 2025

בניגוד לעיצוב החיצוני, תא הנוסעים משדר רוגע עם עיצוב שמרני ושילובי צבעים נעימים. במרכז מסך מגע בגודל 12.1 אינץ' עם חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו. בנוסף יהנה הנהג מלוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ופקדים פיזיים לבקרת האקלים ולפונקציות שכיחות אחרות. הסגנון מעט מיושן, במיוחד עם בורר ההילוכים שכבר מזמן לא ראינו ברכב חדש, אך יש לכך גם יתרונות פרקטיים שקהל היעד יעריך. עוד מדווחת סובארו על מרווח פנימי משופר, מושבים נוחים מבעבר ובידוד רעשים עדיף ביחס לדור היוצא.

בתחום מערכות ההנעה אין חדשות מעניינות. הדגם ישווק עם מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ. גרסאת XT ו- Wilderness ישווקו עם מנוע טורבו בנפח 2.4 ליטרים עם הספק מרבי של 260 כ"ס ומומנט מרבי של 38.3 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה ולמערכת הנעה כפולה.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא רכב חדש 

דגמי ריינג' רובר וולאר ואיווק זוכים לגרס...

כחודש לאחר שהשיקה בישראל את הריינג׳ רובר ספורט בגרסת 400 המיועדת לשוק האמריקאי, מודיעה חברת המזרח לש...

בוריס רוזנר13 נובמבר 2025

ספינת הדגל ג'נסיס G90 מושקת בישראל...

כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה היום את ספינת הדגל של המותג - ג'נסיס G90 אשר תתחרה במרצדס S קל...

בוריס רוזנר11 נובמבר 2025

מותג IM Motors מושק בישראל

קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את מותג IM Motors מבית SAIC הסיני ומתחילה את דרכה בשוק המקומי עם מכונית ...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

הכירו את טויוטה היילקס 2026 החדש...

טנדר העבודה האייקוני טויוטה היילקס מוצג היום בדורו התשיעי עם שינויים משמעותיים בפלטפורמה, עיצוב קשוח...

בוריס רוזנר10 נובמבר 2025

רנו טווינגו חוזרת, הפעם רק חשמלית...

אחרי נסיון מוצלח עם רנו 5 שחזרה אלינו בדור חדש עם הנעה חשמלית ועיצוב נוסטלגי, נחשפת אחותה הקטנה רנו ...

בוריס רוזנר9 נובמבר 2025

KGM טורס הייבריד נוחת בישראל

טלקאר, יבואנית KGM לישראל, מודיעה על השקת הרכב ההיברידי הראשון של המותג הקוריאני - KGM טורס הייבריד....

בוריס רוזנר5 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu