הדור החדש של ג'יפ קומפאס מציג גידול במידות וישווק בגרסאות בנזין, פלאג-אין הייבריד וחשמל כולל גרסת הנעה כפולה
רכב הפנאי המשפחתי של ג'יפ זוכה לדור חדש והפעם הינו מבוסס על פלטפורמת STLA מבית קונצרן סטלנטיס, בדומה לפיג'ו 3008 וסיטרואן C5 איירקרוס. הדגם החדש מציג מידות נדיבות מבעבר לצד עיצוב קשוח וחטוב יותר על מנת לפנות לקהל יעד רחב יותר באירופה ובארה"ב. ג'יפ קומפאס 2025 החדש ישווק עם מנועי בנזין בשילוב מערכת מיילד-הייבריד, פלאג-אין הייבריד וחשמל בדומה לאחיו הצרפתים אך בניגוד אליהם מקבל גם גרסת הנעה כפולה חשמלית בהספק משולב של 375 כ"ס לטובת יכולות שטח עדיפות.
ג'יפ קומפאס 2025
הדגם מציג עיצוב מודרני וזורם עם אלמנטים המזוהים עם המותג ביניהם גריל עם 7 חרכים אשר בדור זה אטומים וכוללים פסי תאורה דקים. עוד בחזית ניתן לזהות יחידות תאורה מלבניות, פגוש בולט עם חיפוי שחור בחלקו התחתון, ומכסה מנוע שטוח. מהצד בולטים קימורים נאים בדלתות ובכנפיים האחוריות, קורות וגג בצבע שחור, וחיפויי שחורים בתחתית המרכב לטובת מראה השטח המתבקש. מאחור יחידות תאורה מחוברות עם חותמת תאורה ייחודית ולוגו Jeep מואר.
הדור החדש גדול מקודמו בכל פרמטר כמעט, מה שתורם למרווח פנימי משופר, בעיקר לנוסעים מאחור. אורכו הכולל צמח ב- 150 מ"מ לכדי 4,550 מ"מ, ובסיס הגלגלים התארך ב- 160 מ"מ לכדי 2,795 מ"מ. תא המטען של ג'יפ קומפאס זוכה לתוספת של 45 ליטרים ונפחו עומד כעת על 550 ליטרים שימושיים. לגרסאות ההנעה הקדמית מרווח גחון של 200 מ"מ, זווית גישה של 20 מעלות, זווית בטן של 15 מעלות, זווית נטישה של 26 מעלות, וכושר צליחת מים בעומק של 470 מ"מ. החברה מבטיחה יכולות שטח משופרות בגרסת ההנעה הכפולה הודות לזווית גישה של 27 מעלות וזווית נטישה של 31 מעלות.
ג'יפ קומפאס 2025
תא הנוסעים של ג'יפ קומפאס מציג עיצוב שגרתי למדי. הפרטים המעניינים כאן הם מסך מגע רוחבי בגודל 16 אינץ' עם חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו, ממשק גרפי בהתאמה אישית, תפעול קולי, וסוללת פקדי מגע עם קיצורי דרך לתפעול בקרת האקלים ומערכות שכיחות נוספות. בנוסף ישנו לוח מחוונים בגודל 10 אינץ', קונסולה מרכזית צפה עם מחזיקי כוסות גדולים ושלל תאי אחסון נוחים, בורר הילוכים בצורת חוגה שנחשבת לפתרון פחות מוצלח בדרך כלל, ובורר מצבי נהיגת שטח חדש במיקום נגיש עם מסגרת בצבע אדום בולט.
ג'יפ קומפאס ישווק עם מגוון מנועים, ביניהם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים הכולל מערכת היברידית מתונה (MHEV) עם הספק מרבי משולב של 145 כ"ס, תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, והנעה קדמית. גרסת הפלאג-אין הייבריד (PHEV) כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומנוע חשמלי עם הספק מרבי משולב של 195 כ"ס, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים והנעה קדמית. טווח הנסיעה החשמלי בגרסה זו עומד על כ- 80 ק"מ.
ג'יפ קומפאס 2025
ג'יפ קומפאס החשמלי יוצע בשלוש גרסאות לבחירה. לגרסת הכניסה הנעה קדמית עם הספק של 210 כ"ס וסוללה בקיבולת 73 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של כ- 500 ק"מ. לגרסת הטווח הארוך הנעה קדמית עם הספק של 230 כ"ס וסוללה בקיבולת 97 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ. לגרסת ההנעה הכפולה הספק של 375 כ"ס וסוללה בקיבולת 97 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ.
כל הגרסאות החשמליות מגיעות עם בלימה רגנרטיבית הנשלטת באמצעות מנופים מאחורי ההגה ואפשרות לנהיגה בדוושה אחת. טעינה ביתית AC אפשרית בהספק 22 קילוואט ואילו טעינה מהירה DC אפשרית בהספק מרבי של 160 קילוואט המאפשרת טעינה מ- 20% ל- 80% מקיבולת הסוללה תוך כ- 30 דקות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.