לאחר העדרות של מספר שנים, רנו קנגו חוזר לישראל וישווק בגרסת אחת עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית במחיר 177,990 ₪
לאחר היעדרות ממושכת של כמעט חמש שנים מהשוק המקומי, כבר חשבנו שלא נראה כאן את הדור האחרון של רנו קנגו אשר הושק עוד בסוף שנת 2020. כעת רנו קנגו חוזר למשחק וישווק בגרסה אחת עם 5 מושבים, מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית במחיר 177,990 ₪ בדומה לדגמים המקבילים בסגמנט ביניהם סיטרואן ברלינגו, אופל קומבו וטויוטה סיטי.
רנו קנגו
העיצוב החיצוני תכליתי כמקובל בקטגוריה וכך גם המידות. אורכו של רנו קנגו 4,488 מ"מ, רוחבו 1,859 מ"מ, גובהו 1,801 מ"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פנים 2,716 מ"מ. תא המטען בנפח 775 ליטרים או 2,800 לאחר קיפול המושבים האחוריים.
תא הנוסעים מעוצב בסגנון של מכונית פרטית עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה מלאה באפל קארפליי ובאנדרואיד אוטו, בקרת אקלים דו-אזורית, משענת יד, ריפוד דמוי עור בשילוב בד, שקעי USB מלפנים ומאחור, ומגוון פתרונות אחסון יעילים ביניהם תא אחסון סגור מעל לוח המחוונים.
רנו קנגו
בישראל ישווק רנו קנגו ברמת אבזור Evolution הכוללת בנוסף דלתות הזזה כפולות בצדדים, דלת תא מטען הנפתחת ב- 180 מעלות, חיישני אורות וגשם, שמשות אחוריות כהות, בלם חניה חשמלי, גלגל הגה מחופה דמוי עור, וחישוקי 16 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי מהירות ובקרת מהירות חכמה, התרעת עייפות נהג, אורות אדפטיביים, חיישני חניה היקפיים ומצלמת רוורס.
רנו קנגו
רנו קנגו מצוייד במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 115 כ"ס ב- 3,750 סל"ד ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים והנעה קדמית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 13.2 שניות, המהירות המרבית 174 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.9 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.