קיה K4 האצ'בק תשווק באירופה עם מנועי טורבו בנזין ובהמשך תצטרף גרסה היברידית חסכונית. בשלב זה הדגם לא צפוי להגיע לישראל
קיה מצרפת שחקנית חדשה לסגמנט המשפחתיות באירופה ומודיעה כי תחל לשווק את קיה K4 האצ'בק החדשה עד סוף השנה. קיה K4 הינה היורשת הישירה של קיה סיד ומתכוונת להתחרות מול פולקסווגן גולף הפופולרית באמצעות עיצוב מודרני ובעל נוכחות, ומידות נדיבות ביחס לסגמנט.
קיה K4
העיצוב החיצוני ספורטיבי ומוחצן למדי, לפחות בגרסת GT-Line הצהובה המוצגת בתמונות. בחזית פנסים בעיצוב ייחודי בהשראת הרכבים החשמליים של קיה, מכסה מנוע ארוך ונמוך, ופגושים עם פתחי אוורור גדולים. החלק האחורי כמעט אנכי וכולל יחידות תאורה גדלות ומחוברות. מהצד ניתן לזהות ידיות אחוריות מוסתרות בקורות C וחישוקים נאים במידות 17 או 18 אינץ'. אורכה הכולל של קיה K4 התארך ב- 130 מ"מ ביחס לקיה סיד ועומד על 4,440 מ"מ.
קיה K4
תא הנוסעים מוכר מהדגמים החשמליים של החברה וכולל מערך מסכים פנורמי המשלב לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' כל אחד, ומסך בקרת אקלים בגודל 5.3 אינץ'. המערכת תומכת באנדרואיד אוטו ובאפל קארפליי בחיבור אלחוטי וכוללת עוזרת קולית מבוססת בינה מלאכותית. בסיס גלגלים באורך 2,720 מ"מ מבטיח מרחב פנימי משופר, במיוחד במושב האחורי המציע את מרווח הרגליים הטוב בסגמנט. תא המטען בנפח 328 או 438 ליטרים בהתאם לסוג ההנעה.
קיה K4
להבדיל מהשוק האמריקאי שבו מוצעת קיה K4 עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים ותיבת הילוכים רציפה או מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ותיבת 8 הילוכים אוטומטית, הגרסה האירופאית מגיעה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 115 כ"ס ותיבה 6 הילוכים ידנית, או בגרסת מילד-הייבריד עם תיבת 7 הילוכים רובוטית דו-מצמדית. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 150 ו- 180 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים רובוטית דו-מצמדית בלבד. במהלך 2026 תצטרף להיצע גרסה היברידית מלאה וגם גרסת סטיישן שימושית שאהובה על האירופאים.
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מסרה כי בשלב זה אין תוכניות לייבא את קיה K4 לישראל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.