אלפא רומיאו טונאלה המחודש 2026 מציג עיצוב אגרסיבי יותר ומנועים חדשים
אלפא רומיאו משיקה את מתיחת הפנים של אמצע החיים עבור רכב הפנאי אלפא רומיאו טונאלה 2026, המציג עיצוב חיצוני אגרסיבי יותר, תא נוסעים עדכני ומנועים חדשים על מנת להתחרות בדגמים כגון ב.מ.וו X1, אאודי Q3 ומרצדס GLA.
אלפא רומיאו טונאלה 2026
השינויים הקוסמטיים מתרכזים בחזית אשר קיבלה מראה דינמי יותר הודות לגריל Scudetto בעיצוב חדש עם סורגים אופקיים ולצידו פתחי אוורור נוספים. בנוסף ניתן לזהות פגוש קדמי קרבי יותר עם כונסי אוויר מוגדלים ולוחית רישוי שעברה למרכז הפגוש. מהצד חישוקי 19 או 20 אינץ' בעיצובים חדשים, ומאחור העיצוב נותר ללא שינוי.
אלפא רומיאו טונאלה 2026
תא הנוסעים שומר על האווירה הספורטיבית-אלגנטית אך זוכה למספר עדכונים ביניהם מבחר ריפודים חדשים, בורר הילוכים בצורת חוגה, ומערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע בגודל 12.3 אינץ' וממשק Uconnect 5. לראשונה יוצע הדגם עם מצלמות היקפיות 360 מעלות עם "תצוגת רחפן" ומערכת חניה חצי-אוטומטית.
אלפא רומיאו טונאלה 2026
אלפא רומיאו טונאלה המחודש מגיע עם היצע מנועים מעודכן העומד בתקן זיהום האוויר Euro 6-bis. גרסאות הכניסה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם מערכת היברידית-מתונה בהספק 175 כ"ס לעומת 160 כ"ס בדגם היוצא, תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת ממדים והנעה קדמית.
גרסת הפלאג-אין הייבריד (PHEV) מבוססת על מנוע טורבו בנזין בנפח 1.3 ליטרים ותוצע בהספקים של 190 ו- 270 כ"ס לבחירה. היצרנית מבטיחה מבטיחה חווית נהיגה חלקה יותר ביחס לגרסאות ה- PHEV בדגם היוצא, עם טווח נסיעה חשמלי של כ- 60 ק"מ.
בשוק האמריקאי מוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 270 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, תיבת 9 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה כסטנדרט.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.