KGM טורס הייבריד הושק באירופה עם מערכת הנעה חסכונית בדלק מבית BYD ומחיר נמוך מזה של גרסת הבנזין המקבילה. בישראל בנובמבר הקרוב
KGM טורס הייבריד, הדגם ההיברידי הראשון של החברה, יוצא לדרך באירופה וינסה את לשפר את מעמדו בסגמנט C-SUV באמצעות מערכת הנעה חסכונית בדלק ותמחור אגרסיבי. באופן מפתיע, בבריטניה הגרסה ההיברידית החדשה זולה בכ- 14% מגרסת הבנזין המקבילה בעלת ההנעה הכפולה. KGM טורס יגיע לישראל בתחילת חודש נובמבר הקרוב ואם תגיע אלינו גם אסטרטגיית התמחור האירופאית, מחירו צפוי לעמוד על כ- 165,000 ₪ אשר יקנה לו יתרון בולט מול רכבי פנאי משפחתיים כגון MG HS, קיה נירו וטויוטה קורולה קרוס.
KGM טורס
מערכת ההנעה ההיברידית אינה מפיתוח עצמי של KGM אלא מגיעה מ- BYD הסינית. המערכת כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המשמש בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה, שני מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 177 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 30.6 קג"מ, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית (e-DHT). תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 19.6 ק"מ לליטר (WLTP).
KGM טורס
המערכת מציעה לא פחות מתשעה מצבי נהיגה שונים, המאפשרים לנהג להתאים את פעולת המערכת ההיברידית לתנאי הדרך, כולל מצב EV (חשמלי טהור), HEV (היברידי אוטומטי) ומצב בנזין בלבד השומר על טעינה מרבית של הסוללה לשימוש עתידי בנהיגה עירונית. לטענת KGM, המערכת מאפשרת נסיעה על חשמל בלבד ב- 95% מהזמן בנהיגה עירונית ובמהירויות של עד 100 קמ"ש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.