KGM טורס הייבריד יגיע אלינו בחודש הבא עם מערכת הנעה חסכונית מבית BYD ומחיר הצפוי להפוך את הדגם לתחרותי מתמיד
הקרוסאובר KGM טורס (Torres) הגיע אלינו לראשונה בגרסת טורבו בנזין בספטמבר 2024 והתקשה להתמודד בסגמנט C-SUV התחרותי בשלל דגמים סיניים המציעים מפרט משכנע יותר במחיר דומה. כעת המצב יכול להשתנות לטובת טלקאר היבואנית אשר תשיק בתחילת נובמבר את KGM טורס בגרסה היברידית חסכונית במחיר תחרותי, עם קצת עזרה מ-BYD הסינית.
KGM טורס הייבריד
KGM טורס הייבריד שומר על העיצוב המוכר של הדגם, עם שלל קישוטים בהשראת רכבי שטח קשוחים. החזית כוללת גריל עם 6 צלעות בולטות מעוטרות כרום, פנסי לד בעיצוב נאה עם חותמת תאורה ייחודית, ופגוש עם עיטור פלסטיק כסוף המדמה מגן גחון. הדופן כוללת קורות C עבות בצבע כסוף וחישוקים בעיצוב ייחודי לגרסה זו. מאחור פנסים אנכיים נמוכים ודלת תא מטען גדולה עם אלמנט בולט המזכיר מראה של גלגל חלופי שעיטר את זנבם של כל רכבי השטח בעבר.
KGM טורס הייבריד
אורכו הכולל של KGM טורס עומד על 4,705 מ"מ, רוחבו 1,890 מ"מ, גובהו 1,710 מ"מ ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,680 מ"מ. המידות הנדיבות מאפשרות מרווח פנימי מהגדולים בסגמנט לצד תא מטען ענק ושימושי בנפח של כ-599 ליטרים (ללא גלגל חלופי).
תא הנוסעים מציג סגנון מודרני ונקי עם שני מסכים בגודל 12.3 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים, וקישוריות לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי. הקונסולה בין המושבים כוללת חלל אחסון גדול ובורר הילוכים אלקטרוני לצד צמד מחזיקי כוסות ומתקן לסמארטפון. KGM טורס הייבריד מצוייד בשלל מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות אך טרם התייצב למבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP.
KGM טורס הייבריד
החידוש העיקרי בגרסה זו הינה מערכת ההנעה ההיברידית אשר מגיעה מ-BYD וכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המשמש בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה, שני מנועים חשמליים עם הספק מרבי משולב של 177 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 30.6 קג"מ, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית (e-DHT). ההספק המרבי המשולב עומד על 204 כ"ס ומאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 9 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. על פי נתוני היצרן, עומדת צריכת הדלק המשולבת על 19.6 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.
KGM טורס הייבריד
מערכת ההנעה מציעה לא פחות מתשעה מצבי נהיגה שונים, המאפשרים את התאמת פעולת המערכת ההיברידית לתנאי הדרך, כולל מצב EV (חשמלי טהור), HEV (היברידי אוטומטי) ומצב בנזין בלבד השומר על טעינה מרבית של הסוללה לשימוש עתידי בנהיגה עירונית. המערכת אף מאפשרת נסיעה על חשמל בלבד ב-95% מהזמן בנהיגה עירונית ובמהירויות של עד 100 קמ"ש.
KGM טורס הייבריד צפוי להיות להגיע לישראל כבר במהלך חודש נובמבר.

תפריט נגישות








yossi@kfirtravel.co.il
מה הממיר סדר גודל ??
האם זה הנעה כפולה 4x4?