רנו טווינגו הקטנה מושקת עם עיצוב רטרו חמוד ומערכת הנעה חשמלית עם טווח נסיעה של עד 263 ק"מ
אחרי נסיון מוצלח עם רנו 5 שחזרה אלינו בדור חדש עם הנעה חשמלית ועיצוב נוסטלגי, נחשפת אחותה הקטנה רנו טווינגו E-Tech החדשה - מכונית עירונית חשמלית שתנסה לשחזר את הנוסחה שהפכה את הדגם לאייקון בשנות ה- 90 של המאה הקודמת. רנו טווינגו החשמלית תיוצר בסלובניה ותגיע לשווקים בסתיו 2026 במחיר התחלתי נמוך מ- 20,000 אירו (כ- 75,000 אלף ₪) על מנת להתחרות בעיקר מול דגמים סינים זולים כגון BYD דולפין סרף וליפמוטור T03.
רנו טווינגו E-Tech
רנו מייעדת את הטווינגו בעיקר לקהל צעיר ולמשפחות עירוניות. העיצוב החיצוני הידידותי והעגלגל שואב השראה מהדגם המקורי וכולל פנסים עגולים וחזית מחויכת לצד אלמנטים מודרניים כגון תאורת לד מלאה, צבעי מרכב נועזים ושלל נגיעות עיצוביות מעניינות וגם פרקטיות כגון אזורי החיכוך השחורים בפגושים אשר יטשטשו פגיעות חניה קלות. סרחי עודף קצרים וחישוקים נאים משלימים את המראה הייחודי.
רנו טווינגו E-Tech
סביבת הנהג מינימליסטית ופרקטית עם חומרים פשוטים, אבזור בסיסי למדי ומבנה שנועד להיות קל וזול לייצור. הדגם מגיע בתצורת 5 דלתות עם 4 מושבים וחלונות אחוריים הנפתחים לכדי חרך צר בלבד. עם זאת, גם כאן יש מספר פריטים מעוצבים כגון דשבורד גבוה במבנה ייחודי ודיפונים צבעוניים. עוד ניתן לזהות לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מסך מגע בגודל 10 אינץ', ופתרונות אחסון מודולריים.
רנו טווינגו E-Tech
יחידת ההנעה החשמלית כוללת מנוע קדמי עם הספק מרבי של 82 כ"ס ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 12.1 שניות ומהירות מרבית של 130 קמ"ש. סוללת LFP בקיבולת 27.5 קוט"ש מספקת טווח נסיעה של 263 ק"מ (WLTP) ותומכת בטעינה ביתית בהספק 11 קילוואט ובטעינה מהירה בהספק 50 קילוואט. כמו כן, הדגם תומך בטכנולוגיית V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים באמצעות שקע הטעינה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.