טויוטה היילקס מוצג בדור חדש כולל אופציה להנעה חשמלית. לישראל יגיע במהלך 2026
טנדר העבודה האייקוני טויוטה היילקס מוצג היום בדורו התשיעי עם שינויים משמעותיים בפלטפורמה, עיצוב קשוח, אבזור טכנולוגי חדש, ומבחר מערכות הנעה לבחירה לרבות מערכת הנעה חשמלית. טויוטה היילקס 2026 החדש משתמש בפלטפורמת IMV II עם שלדת סולם קשיחה מבעבר ותושבות חדשות לטובת שיפור בתחומי נוחות הנסיעה והבטיחות. הדגם החדש צפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2026.
טויוטה היילקס 2026
העיצוב החיצוני קשוח למי ומתכתב עם שפת העיצוב העדכנית של טויוטה. החזית אנכית עם פנסים דקים המחוברים באלמנט שחור עם כיתוב שם המותג במקום הלוגו המוכר, מכסה מנוע כמעט שטוח, וגריל בצבע הרכב (אטום בגרסה החשמלית). מהצד ומאחור הרכב נראה בערך כמו כל טנדר בסגמנט זה וכולל גם מדרגות בצידי הפגוש האחורי לטובת גישה נוחה לארגז. המידות זהות לדור היוצא וכך גם יכולת נשיאת המשקל עד 1 טון.
טויוטה היילקס 2026
תא הנוסעים מציג שדרוג משמעותי ביחס לדור הקודם, וכולל עיצוב נאה בהשראת טויוטה לנד קרוזר, שלל פתרונות אחסון, מסך מרכזי בגודל 12.3 אינץ', לוח מחוונים בגודל 7 או 12.3 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, ופקדים פיזים לבקרת האקלים. בנוסף מדווחת החברה על תוספת משמעותית של מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.
טויוטה היילקס 2026
טויוטה היילקס החדש ישווק עם מגוון מנועים בהתאם לשוק היעד ביניהם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטרים עם אופציה לשילוב מערכת מיקרו-היברידית MHEV, מנוע בנזין בנפח 2.7 ליטרים, וגרסה חשמלית טהורה BEV. בהמשך צפויה להגיע גם גרסת תא דלק מימני FCEV.
המנוע הרלוונטי לאירופה ולישראל הינו מנוע טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטרים עם מערכת מיקרו-היברידית בהספק מרבי של 204 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. גרסת ה- BEV החשמלית מציעה צמד מנועים בהספק של כ- 200 כ"ס וסוללה בקיבולת 59.2 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של כ- 240 ק"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.