עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
״משוועים למתיחת פנים.״
״משוועים למתיחת פנים.״
153כ״ס
5/5כוכבי בטיחות
12.2קמ/ליטר
<p dir="RTL">הדור השני של הסקודה סופרב הוצג בשנת 2008 ושיווקו בארץ החל בשנת 2009. בדור השני כבר לא ניתן לטעות ולחשוב שמדובר בגרסה מוארכת של הפולקסווגן פאסאט. פירוש המילה Superb באנגלית הינה מצויין או נעלה והיא בהחלט הולמת את המכונית במיוחד בזמן השקתה.</p>
<p dir="RTL">הסקודה סופרב משתייכת לקטגוריית המשפחתיות הגדולות וממוקמת כרכב הבכיר בהיצע הדגמים של סקודה. תחתיה ממוקמת הסקודה אוקטביה המשתייכת לקטגוריית המשפחתיות. מתחרותיה העיקריות של הסקודה סופרב הן: פולקסווגן פאסאט, סיטרואן C5, פיז'ו 508, פורד מונדאו, רנו לאטיטוד, אופל אינסיגניה, מאזדה 6, קיה מאג'נטיס, יונדאי i40, טויוטה אוונסיס, הונדה אקורד ואופל אינסיגניה.</p>
<p dir="RTL">עיצוב הסקודה סופרב בוגר ומכובד אך קצת מיושן, עיצוב חלקה האחורי אפילו שנוי במחלוקת אך היא בעלת נוכחות מרשימה וצדודית נאה. תא הנוסעים מעוצב ואיכותי בזכות איכות החומרים וההרכבה הגבוהים.</p>
<p dir="RTL">סקודה סופרב מציעה, באופן חריג בקטגוריה, מרווח רגליים נדיב ביותר עבור היושבים מאחור, דומה למוצע בגרסאות הארוכות בחלק מרכבי הסלון והפאר, זאת למרות בסיס גלגלים נמוך מהממוצע בקטגוריה העומד על 2.76 מ' בלבד.</p>
<p dir="RTL">סקודה סופרב משווקת בשתי תצורות מרכב - סטיישן וליפטבק (הדלת האחורית יכולה להיפתח בצורה חלקית כמו בתצורת סדאן או במלואה כולל החלון האחורי). תא המטען בנפח 555 ליטר בתצורת הליפטבק ו-633 ליטר בתצורת הסטיישן. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה סקודה סופרב בחמישה כוכבי בטיחות.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנועי סקודה סופרב </strong></p>
<p dir="RTL">סקודה סופרב משווקת בארץ עם ארבעה מנועים.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע ראשון </strong>- הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.8 ליטר ובהספק 160 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שבעה הילוכים.</p>
<p dir="RTL">ביצועים בתצורת ליפטבק - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 8.5 שניות והמהירות המירבית עומדת על 220 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 10.6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 6 (מתוך 15).</p>
<p dir="RTL">ביצועים בתצורת סטיישן - תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 8.6 שניות והמהירות המירבית עומדת על 218 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 10.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 17 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-13.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 6.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע שני </strong>- הינו מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 170 כ"ס המשווק רק עם תצורת הליפטבק. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 8.8 שניות והמהירות המירבית עומדת על 220 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 13.1 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 19.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-16.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 13.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע שלישי </strong>- הינו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 200 כ"ס המשווק רק עם תצורת הליפטבק. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 7.8 שניות והמהירות המירבית עומדת על 236 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 9.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 15.9 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-12.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 9.</p>
<p dir="RTL"><strong>מנוע רביעי </strong>- הינו מנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים בנפח 3.6 ליטר ובהספק 260 כ"ס המשווק רק עם תצורת הליפטבק. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG בעלת שישה הילוכים ומערכת הנעה כפולה. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 6.5 שניות והמהירות המירבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 6.8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 15.</p>2013סקודהסקודהסקודה סופרב קומבי29600מנהלים0101מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)
תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.