פורד פוקוס סטיישן 2014  1.6 טרנד ידני

חוות דעת פורד פוקוס סטיישן 2014

  • מנוע
  • אבזור
  • עיצוב
״מובילה בזכות ולא בחסד״
״מובילה בזכות ולא בחסד״
  • תיבת הילוכים רובוטית בעייתית
  • 125כ״ס

  • 5/5כוכבי בטיחות

  • 16.7קמ/ליטר

<p dir="RTL">הדור השלישי של הפורד פוקוס הוצג לראשונה בשנת 2010 ושיווקו בארץ החל בשנת 2011. בדור השלישי חזרה הפוקוס למראה המעוצב שאפיין את הדור הראשון בשילוב קווים חדים המקנים לה מראה ספורטיבי, בעיקר בתצורת חמש דלתות.</p> <p dir="RTL">חשיבות פורד פוקוס ליבואנית פורד בארץ גבוהה מאוד ולכן היא משווקת לראשונה במגוון רחב ואטרקטיבי של מנועים, תיבות הילוכים, תצורות מרכב ואפילו מוצעת גרסת ספורט חמה. מאמץ היבואן משתלם ולא במפתיע קוטפת הפורד פוקוס את פסגת טבלת המכירות.</p> <p dir="RTL">פורד פוקוס משתייכת לקטגוריית המשפחתיות והיא ממוקמת בין רכבי פורד מעל הפורד פיסאטה המשתייכת לקטגוריית הסופר מיני ומתחת לפורד מונדאו, המשפחתית הגדולה. מתחרותיה העיקריות הן: יונדאי i35, הונדה סיוויק, טיוטה קורולה, אופל אסטרה, קיה פורטה, רנו פלואנס, שברולט קרוז, סיטרואן C4, פיג'ו 308, סקודה אוקטביה ופולקסווגן ג'טה .</p> <p dir="RTL">הדור השלישי של הפורד פוקוס מעוצב ומסוגנן והתוצאה בהחלט נאה. תא הנוסעים איכותי ומאובזר. הפוקוס משווקת בארבע תצורות מרכב - סדאן, האצ'בק 3 דלתות אשר אינה משווקת בארץ, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן.</p> <p dir="RTL">בסיס הגלגלים של הפורד פוקוס ממוצע בקטגוריה ועומד על 2.64 מ'. תא המטען בנפח 277 ליטר בתצורת האצ'בק 5 דלתות, 372 ליטר בסדאן ו-476 ליטר בסטיישן, נתונים נמוכים מאוד בהשוואה למתחרים בקטגוריה. במבחני הריסוק של Euro NCAP זכתה הפורד פוקוס בחמישה כוכבי בטיחות.<br /><br />במאי 2015 החליטה דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, להעניק חמש שנות אחריות או 160 אלף ק"מ על תיבת ההילוכים הרובוטית Power Shift לכל דגמי פורד פוקוס מהדור השלישי מהשנים 2011-2014. האחריות רטרואקטיבית ותקפה גם למכוניות משומשות. זאת עקב תלונות רבות של לקוחות על תקלות בתיבת ההילוכים הרובוטית כגון נזילות, רעידות, ומקרים בהם תיבת ההילוכים נתקעה בהילוך מסויים. &nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p dir="RTL"><strong>מנועי פורד פוקוס</strong></p> <p dir="RTL">פורד פוקוס משווקת בארץ עם שלושה מנועים.</p> <p dir="RTL"><strong>המנוע הראשון</strong> - הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 125 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים או תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק בנסיעה משולבת, לפי נתוני היצרן, עומדת על 17 ק"מ לליטר בגרסה הידנית ו-15.6 ק"מ לליטר בגרסה הרובוטית. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4 (מתוך 15) בגרסה הידנית וקבוצה 5 בגרסה הרובוטית.</p> <p dir="RTL"><strong>המנוע השני </strong>- הינו מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובהספק 170 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. צריכת הדלק, לפני נתוני היצרן, עומדת על 15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 5.</p> <p dir="RTL"><strong>המנוע השלישי </strong>-<strong> </strong>הינו מנוע האקו בוסט החדש של פורד, מנוע חסכוני ועתיר כוח המשווק בארץ רק בתצורת האצ'בק 5 דלתות. המנוע הינו מסוג טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר ובהספק 180 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בלבד בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 7.9 שניות והמהירות המירבית עומדת על 222 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 16.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 4.</p> <p dir="RTL"><strong>פורד פוקוס </strong><strong>ST</strong><strong> &ndash; האחות הסוררת</strong></p> <p dir="RTL">לאחר לא מעט הבטחות מצד היבואן בארץ הצטרפה למשפחת הפוקוס האחות הספורטיבית - הפורד פוקוס ST המשתייכת לקטגוריית המשפחתיות הספורטיביות. פורד פוקוס ST ממוקמת בין דגמי פורד מעל הפורד פיאסטה ST המשתייכת לקטגוריית סופר מיני ספורטיביות ואינה משווקת בארץ. מתחרותיה העיקריות של הפורד פוקוס ST הן: פולקסווגן גולף GTI, רנו מגאן RS ואופל אסטרה OPC אשר אינה משווקת בארץ.</p> <p dir="RTL">פורד פוקוס ST בעלת מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר מאחיותיה הרגילות הכולל בין היתר צינור פליטה מרכזי, חישוקי סגסוגת 18 אינץ' וכנפונים בפינות הפגוש. בתוך תא הנוסעים היא מצוידת במושבי ריקארו, דוושות מסגסוגת קלה ומערכת מולטימדיה מתקדמת. פורד פוקוס ST מוצעת בשתי תצורות מרכב - האצ'בק 5 דלתות וסטיישן אשר אינה משווקת בארץ.</p> <p dir="RTL">המנוע השוכן בפורד פוקוס ST הינו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר ובהספק 250 כ"ס. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש מושגת תוך 6.5 שניות והמהירות המירבית עומדת על 248 קמ"ש. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת זיהום האוויר הינה מקבוצה 10.</p>2014פורדפורדפורד פוקוס סטיישן13800משפחתיות0101

מפרט רכב פורד פוקוס סטיישן 2014

קטגוריה משפחתיות
מרכב סטיישן
מחיר 2014 - 13,800 ₪ (100 ₪)
2013 - 12,400 ₪ (100 ₪)
2012 - 11,200 ₪ (100 ₪)
2011 - 10,100 ₪ (100 ₪)
מספר מושבים 5
סוג תיבת הילוכים ידנית
סוג המנוע בנזין
נפח תא מטען (ליטר) 476
סיכום כוכבי בטיחות
דרגת זיהום 4
נפח מנוע (סמ"ק) 1,596

שנת השקה בישראל2011
שנת הדגם האחרונה בישראל2014
קבוצת רישוי2
קודי רישוי0730-0003
מספר דלתות5
אחריותשנתיים ללא הגבלת ק"מ ושנה שלישית עד 100 אלף ק"מ
מרווח טיפולים בק"מ15,000
מרווח טיפולים בחודשים15,000

סוג המנועבנזין
תצורת המנועטורי
מיקום המנועקדמי רוחבי
סוג הזרקת דלקרב נקודתית עם תזמון משתנה
מגדש טורבולא
נפח מנוע (סמ"ק)1,596
מספר צילינדרים4
מספר שסתומים16
הספק מירבי (כ"ס)125
הספק מירבי (סל"ד)6,300
מומנט מירבי (קג"מ)16.2
מומנט מירבי (סל"ד)4,000
דרגת זיהום4

הנעת הרכבקדמית
סוג תיבת הילוכיםידנית
מספר הילוכים5
תפעול ידניכן

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

גרסאות פורד פוקוס סטיישן 2014

שם גרסההספקצריכת דלקמחירהוסף להשוואה
פורד פוקוס סטיישן 1.6 טרנד ידני125 כ״ס6 ל/ק13,800 ₪
פורד פוקוס סטיישן 1.6 טרנד אוטומט125 כ״ס6.4 ל/ק15,300 ₪
פורד פוקוס סטיישן 2.0 TDCi טרנד ידני140 כ״ס5 ל/ק15,300 ₪
פורד פוקוס סטיישן 2.0 טרנד אוטומט170 כ״ס6.4 ל/ק16,600 ₪
צפה בכל הגרסאות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu