קיה תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה סול חדשה, אופטימה מותאמת לשוק האירופאי ופיקנטו עם מערכת הנעת גפ"מ
לפני מספר ימים דיווחנו לכם על רכב הקונספט החדש מבית קיה, הרומז על עיצובו של דגם חדש שיתחרה בסגמנט הסופר מיני. היום היצרנית משחררת מידע לגבי שלושה דגמים נוספים אותם תשיק בתערוכת פרנקפורט שנמצאת מעבר לפינה - קיה סול חדשה, קיה אופטימה מחודשת שעברה התאמה במיוחד לטובת השוק האירופאי, וקיה פיקנטו LPG שתשלב הנעה בגפ"מ (גז פחמימני מעובה המוכר גם כגז לבישול) יחד עם מנוע בנזין מסורתי.
קיה סול, המיקרוואן של היצרנית, מקבל עיצוב בוגר יותר מבלי לאבד את תכונות העיצוב הייחודיות של הדגם הקודם. פנסי הערפל הקדמיים עברו לתוך מסגרת הפלסטיק השחורה המקיפה את השבכה הקדמית התחתונה, השימוש בצבע שחור ממשיך לשאר המרכב וכעת גם בתי הגלגלים והגג נצבעו בשחור. קיה עדיין לא שחררה מידע טכני לגבי הסול אך היא מדגישה כי שיווקו יחל באביב 2014.
קיה סול 2014
הדגם השני שתציג קיה הוא הפיקנטו, אחד הדגמים המצליחים ביותר של היצרנית באירופה והמצליח ביותר בישראל. הפיקנטו הייתה מהמכוניות העירוניות הראשונות שהציגו מרווח פנים מספק לארבעה מבוגרים בעטיפה של רכב עירוני קטן מימדים ואבזור נדיב ביחס למחיר, והייתה מהמכוניות המרכזיות להצלחת סגמנט מכוניות המיני בישראל. עם הדגם החדש ממשיכה קיה להרחיב את מעטפת האפשרויות בכל הנוגע לצריכת דלק ועלויות אחזקה, לצורך זה מגייסת קיה מערכת הנעה המשלבת הנעה בגפ"מ יחד עם גרסה מיוחדת של מנוע הבנזין בנפח 1.0 ליטר השוכן בקיה פיקנטו הנוכחית.
הפיקנטו, שזוכה לשם LPG, תשתמש בשני מיכלי דלק, הראשון - בנפח 35 ליטר, יכיל בנזין וימוקם במקום הסטנדרטי שלו, והשני - מיכל לחץ בנפח 27 ליטר שיכיל בתוכו את הגז. צריכת הדלק המוצהרת של הקיה פיקנטו LPG תעמוד על 5.8 ליטר למאה ק"מ. כדי לעבור בין שתי שיטות ההנעה יצטרך הנהג רק ללחוץ על כפתור בקונסולה המרכזית.
קיה אופטימה 2014
הרכב השלישי שתציג קיה בתערוכת פרנקפורט יהיה האופטימה, המשפחתית הגדולה שזוכה להצלחה מסחררת בצפון אמריקה והושקה זה לא מכבר בישראל. האופטימה החדשה תהיה מותאמת במיוחד לשוק האירופאי, עם מנועים קטנים וחסכוניים יותר מהגרסה הצפון אמריקאית, כשבראשם מנוע דיזל בנפח של 1.7 ליטר. בנוסף לעיצוב החזית העתידני לו זוכה האופטימה, עם לא פחות מארבעה פנסי ערפל בכל פינה של הפגוש הקדמי, קיבלה האופטימה גם לטיפול מקיף בכל הנוגע לשיכוך רעשים בתא הנוסעים, נוחות הנסיעה והאבזור.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.