אלפא רומיאו מתכוננת לשנת המודל 2014 ומפרסמת פרטים מלאים על המיטו והג'ולייטה שעברו מתיחת פנים
שנת המודל 2014 עומדת בפתח ואלפא רומיאו ממהרת לפרסם את הפרטים המלאים על חלק מחידושיה לשנה הקרובה. אלפא רומיאו, אחד היצרנים הנחשקים והזוהרים בעולם, מציע מגוון מצומצם מאד של דגמים שכולל בסה"כ שלושה דגמים: אלפא מיטו מקטגורית הסופר מיני פרימיום, ג'ולייטה מקטגוריית המשפחתיות פרימיום והאלפא C4 מקטגוריית רכבי הספורט. היצע מצומצם זה צפוי להתרחב בשנתיים הקרובות לאחר שיצטרפו להיצע רכב פנאי שטח ורכב משפחתי גדול שיחליף את ה- 159 שייצורה הופסק. בינתיים לקראת שנת המודל 2014 מציגה אלפא רומיאו את חידושיה לדגמי המיטו והג'ולייטה.
אלפא רומיאו מיטו וג'ולייטה 2014
הג'ולייטה עברה עדכוני עיצוב קלים מאוד עם שינוי קל בחזית הרכב שכולל גריל חדש, פסי כרום מסביב לפנסי הערפל, חישוקי סגסוגת חדשים ושלושה צבעי מרכב חדשים שהצטרפו להיצע: מון לייט פרל (Moonlight Pearl), ברונזה, כחול אנודיזאטו (Anodizzato Blue). כמו כן, שידרגה אלפא רומיאו את פנים הרכב שכולל מעתה עיצוב חדש לגלגל ההגה והוספת פס דמוי כרום בטבור ההגה, עיצוב רענן לדשבורד והתאמתו להתקנת מערכת מולטימדיה מובנית חדשה. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע בגודל 5 עד 6.5 אינץ', קישוריות בלוטות', כניסות USB ו- AUX ופיקוד קולי על המערכת. מערכת המולטימדיה עם מסך ה- 6.5 אינץ' תגיע עם מערכת ניווט תלת מימד הפועלת, בין היתר, על פי פקודות קוליות. מערכת זו פותחה בשיתוף פעולה עם חברת האודיו המוערכת הרמן קרדון.
הג'ולייטה החדשה תשווק עם שבעה מנועים שונים (מרביתם ישולבו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד), מתוכם 3 מנועי דיזל עם הספקים של 105 כ"ס, 150 כ"ס (מנוע חדש בהיצע) ו- 170 כ"ס. ארבעת מנועי הבנזין כוללים שלושה מנועים בנפח 1.4 ליטר המפיקים 105 כ"ס, 120 כ"ס ו- 170 כ"ס שיוצע גם עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד (TCT). המנוע האחרון בהיצע מנועי הבנזין הוא מנוע טורבו בנזין בנפח 1.75 ליטר המפיק 235 כ"ס, מנוע זה מותקן בגרסת התלתן ירוק. אלינו סביר להניח כי ימשיכו להגיע גרסאות ה- 1.4 ליטר עם הספקים של 120 כ"ס ו- 170 כ"ס וגרסת התלתן ירוק, גרסאות הדיזל צפויות להישאר ביבשת הישנה וייעדרו מההיצע בארץ וחבל. הג'ולייטה תוצע בחמש רמות אבזור שונות: פרוגרשן (Progression), דיסטינקטיב (Distinctive), אימפרשן (Impression), אקסקלוסיב (Exclusive) ותלתן ירוק (Quadrifoglio Verde).
המיטו זוכה אף היא לעדכוני עיצוב חיצוני קלים בהם חידוש הגריל הקדמי עם עיטור כרום חדש ושינויים קלים לפנסי החזית. פנים הרכב זוכה אף הוא לשדרוג עם הוספת ארבעה בדים חדשים ושלושה שילובי צבעים חדשים של לוח המחוונים. מלבד שדרוגי החומרים והעיצוב, מציידת אלפא את המיטו במנוע טורבו בנזין חדש בנפח 0.9 ליטר עם הספק של 105 כ"ס ב- 5,500 סל"ד, נתון המומנט עומד על 14.5 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. ביצועי הרכב עם המנוע החדש עומדים על 11.4 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 184 קמ"ש. סך היצע מנועי הבנזין כולל חמישה מנועים עם טווח הספק שנע בין 70 כ"ס ועד 170 כ"ס בגרסת התלתן ירוק. כמו כן, תוצע המיטו עם שני מנועי טורבו דיזל, האחד בנפח 1.3 ליטר המפיק 85 כ"ס והאחר בנפח 1.6 ליטר המפיק 120 כ"ס, ומנוע 1.4 ליטר 120 כ"ס המונע בגז.
כמו הג'ולייטה, תוצע גם המיטו החדשה בחמש רמות אבזור שונות: פרוגרשן (Progression), דיסטינקטיב (Distinctive), אימפרשן (Impression), סופרבייק (Superbike) ותלתן ירוק (Quadrifoglio Verde). המיטו תוצע בעשרה צבעי מרכב שונים ועשרה דגמים שונים של חישוקי סגסוגת. כמו כן, תגיע המיטו עם מערכת מולטימדיה עם מסך 5 אינץ' שתכלול, בין היתר, מערכת ניווט.
אלינו צפויים להגיע דגמי הג'ולייטה והמיטו המעודכנים במהלך הרבעון הראשון של 2014.

תפריט נגישות








1 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.