קיה ישראל תיתן חסות בלעדית לשידורי גביע העולם בכדורגל ביו-טיוב ותלווה את השידורים בהגרלת כרטיסי טיסה וכרטיסי VIP למשחקי חצי הגמר והגמר בברזיל
קיה, שיאנית יצרניות הרכב במספר הצפיות ביו-טיוב עם יותר מ- 71 מיליון צפיות בשנת 2013, מודיעה כי תיתן חסות בלעדית לשידורי אליפות העולם בכדורגל ביו-טיוב. כחלק מהאסטרטגיה של קיה העולמית, היא תלווה את השידורים דרך כ- 400 ערוצים שונים ביו-טיוב.
קיה, נותנת החסות לאליפות העולם בכדורגל
קיה ישראל מודיעה כי תיקח חלק ביוזמה ותהיה נותנת החסות הבלעדית לשידורים. זאת תוך שידור תוכן שיווקי ופרסומי ביו-טיוב וכן באתרי ספורט בינלאומיים. כמו כן, תלווה קיה ישראל את האירועים בפריסת שלטי חוצות, אירועי קידום מכירות ופעילות מדיה נרחבת. החסות תלווה בפעילות שיווקית ענפה ובראשה הגרלה של כרטיסי טיסה, שהות וכרטיסי VIP למשחק חצי הגמר או למשחק הגמר של גביע העולם בכדורגל שייערכו בברזיל. בהגרלה יוכל להשתתף מי שירכוש אחד מדגמי קיה.
איתן רייסל, ראש תחום רכב בגוגל ישראל, מסר כי: "המפרסמים גילו את האפקטיביות של הווידאו ברשת בכלל ויו-טיוב בפרט, ליצירת מעורבות עם הקהל. אנו שמחים שקיה ישראל מובילה את המהלך של קיה העולמית, ומשתמשת בשיטות חדשניות ומיוחדות בכדי לספר את סיפור המותג שלה ולהעביר מסרים".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.