לאחר שהשיגה את מטרות התוכנית הנוכחית שנתיים לפני הזמן, מודיעה סובארו על יעדיה לקראת שנת 2020
"כיצרן קטן, בשנים הקרובות אנו נתמקד בגדילה. לאו דווקא במונחים של צמיחה מספרית, אלא בשיפור איכות המוצרים ויצירת זהות מובהקת למותג". כך נפתחת הודעתה של סובארו בנוגע ליעדיה העתידיים. בעבר זכתה סובארו לפופולאריות גבוהה בישראל וכן בשווקים אחרים אך בשנים האחרונות נמצאת סובארו בנסיגה. הקושי להתגבר על אסון הצונאמי שפקד את יפן בשנת 2010, מספר דגמים שלא התיישבו בקו אחד עם מוניטין החברה ואיבוד זהות היצרנית שהתפרסמה בזכות ייצור אחת מרפליקות הראלי המפורסמות בעולם, גרמו לסובארו כמעט להיעלם מהנוף הישראלי בשנים האחרונות.
סובארו ויזיו-2 קונספט. הצעד הראשון בתוכנית החדשה?
כעת, לאחר שהודיעה כי עוד בסוף השנה הנוכחית תעמוד ביעדים אותם הציבה לעצמה לשנת 2016, ביניהם הטמעת מערכת הבטיחות האקטיבית Eye Sight, צמצום עלויות ייצור והצטיינות במבחני בטיחות, מפרסמת היצרנית את יעדיה לקראת שנת 2020. תוכנית אותה מכנה היצרנית "התבלטות 2020".
במרכז התוכנית עומדות מטרות כגון יצירת זהות מובהקת יותר למותג, התמקדות בנקודות חוזק ייחודיות, עמידה בסטנדרטים הולכים ומחמירים של זיהום אוויר וצריכת דלק, התמודדות עם הספק הייצור הנמוך, שיפור משמעותי באיכות המכוניות ורגישות גבוהה יותר לתנודות שערי המטבע. סובארו מדגישה כי תחתור להיות חברה מרתקת עם נוכחות חזקה בשווקים רבים וכי הלקוח ימשיך לעמוד במרכז הבמה ובראש סדר העדיפויות.
סובארו תתמקד בשש נקודות מרכזיות על מנת לחזק את כוחו של המותג: להעניק ללקוחות הנאה ושקט נפשי בעזרת ייצור מכוניות בעלות ביצועים גבוהים ותחושת ניהוג מהנה, להפוך ליצרן המוביל בכל הנוגע לבטיחות, יצירת שפת עיצוב אחידה לכל ליין הדגמים על מנת ליצור זהות חזקה יותר, צמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים, שיפור שביעות רצון הלקוחות מהמכוניות ובכך להגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים למותג ולבסוף יצירת רשת תקשורת חזקה ורציפה בין היצרנית לבין הלקוחות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.