סדנת שיפורים בריטית משפרת את ניסאן קשקאי ומעניקה לו 1,150 כ"ס. התוצאה מעניינת.
תמיד רציתם מכונית מהירה, אבל נפח תא המטען של בוגאטי ויירון הטריד אתכם? אל דאגה. לסדנת השיפורים הבריטית SVM) Savern Valley Motorsport) יש פתרון. הסדנה השיקה לאחרונה את ניסאן קשקאי R, גרסה סופר קיצונית של רכב הפנאי שטח של הרכב שהמציא את קטגוריית הקרוסאובר ההגיונית. הסדנה מתמחה במכוניות מתוצרת ניסאן והייתה אחראית על ניסאן GT-R החזקה ביותר בעולם בשנה שעברה, לה היו 1,250 כ"ס. מגזין הרכב AutoExpress הבריטי בחן את ניסאן קשקאי R והרשמים חיוביים בהחלט.
ניסאן קשקאי לצד ניסאן GT-R. כך הן נראו לפני. צילום: Severn Valley Motorsport
כמו עם ניסאן ג'וק R, שיצאה תחת פיקודה של חטיבת הביצועים הביתית של ניסאן, גם כאן הותקן המנוע של ניסאן GT-R. עם חבילת שיפורים מקיפה וקיצונית הכוללת הגדלת הנפח ל- 4.1 ליטר ושני מגדשי טורבו מספק המנוע 1,150 כ"ס כאשר הוא מתודלק באתנול. אם תדלקו את הרכב בבנזין בעל אוקטן גבוה, תצטרכו להסתפק ב- 950 כ"ס "בלבד".
ניסאן קשקאי R. צילום: AutoExpress
כצפוי, הביצועים לקוחים מהדמיון. 2.7 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ו- 7.5 שניות במיאוץ עד 200 קמ"ש. על מנת להתמודד עם הביצועים המפלצתיים, השתילה הסדנה את כל תחתית המרכב של ניסאן GT-R לתוך הרכב, שיפרה לאין ערוך את התוספים האווירודינמיים והתקינה בולמי זעזועים קיצוניים של חברת KW, צמיגי מירוץ ובלמים קראמיים.
ניסאן קשקאי R. תא הנוסעים. צילום: AutoExpress
הנקודה המרשימה ביותר בניסאן קשקאי R היא העובדה כי מלבד מושבי ספורט וקונסולה מרכזית בבניה מיוחדת, הרכב שמר על סממניו המשפחתיים, ביניהם גג פנורמי, תא מטען בנפח סביר ושפע מרווח לנוסעים. החברה מוסרת כי היא תייצר שתי מכוניות מהדגם המדובר ושמחירן יעמוד על 275,000 ליש"ט, שהם כחצי מליון דולר. החדשות הרעות הן ששתי המכוניות ככל הנראה כבר נמכרו, אז תצטרכו להסתפק בויירון.
סרטון ניסאן קשקאי R

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.