גרסת הביצועים הקיצונית לרכב הקופה החדש תציע מנוע 5.0 ליטר, 450 כ"ס ותשומת לב דקדקנית לפרטים
בתערוכת טוקיו שנערכה בנובמבר האחרון, חשפה לקסוס את ה- RC. כעת מציגה היצרנית את ה- RC-F, דגם הביצועים הקיצוני והדגם השלישי בסדרת F המורכבת ממכוניות הספורט הקיצוניות של לקסוס. ההשקה המלאה תתבצע בתערוכת דטרויט שתפתח את שעריה בעוד כשבוע. בחזיתה של ה- RC-F שוכן מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר והוא החזק ביותר שלקסוס ייצרה אי פעם. עפ"י היצרנית, המנוע מספק "הרבה מעל ל- 450 כ"ס" אך היא אינה משחררת פרטים טכניים שיאמתו או יפריכו את הטענה.
לקסוס RC-F
העיצוב החיצוני של ה- RC-F ממשיך את קו העיצוב שנולד עם ה- LFA והוא מציג קווים חדים וזוויתיים, יציבה נמוכה ואופי אגרסיבי שכבר במבט ראשון מעלים כל ספק באשר למטרותיו של הרכב. בחזית נמצאת שבכת שעון החול האופיינית של לקסוס שמקבלת כאן מימד נוסף של מוחצנות ומתמלאת ברשת שחורה ממכסה המנוע שהורם מעט על מנת לשוות לרכב מראה אגרסיבי יותר ועד לתחתית הפגוש הקדמי. יחידות התאורה זוכות לעיצוב דומה לזה שב- RC קופה וב- IS300h החדשה והן מורכבות משני גופי תאורה מפוצלים בכל צד. חלקה האחורי של ה- RC-F ממשיך את קו העיצוב שנולד עם ה- IS-F ומציג לראווה שני זוגות פתחי מפלט בכל צד באותה תצורה לא שגרתית.
לקסוס RC-F
עוד מקבלת ה- RC-F חישוקי אלומיניום בקוטר 19 אינץ' בשלושה עיצובים לבחירה, ספויילר אוטומטי המתרומם במהירויות של מעל ל- 80 קמ"ש ונסגר חזרה כשהמהירות יורדת מתחת ל- 40 קמ"ש.
לקסוס RC-F
תשומת הלב הדקדקנית של לקסוס לפרטים מתגלה לאחר מבט ארוך יותר, אז צצים לעין הפנסים האחוריים והקדמיים הכוללים אלמנטים שעוצבו בהשראת האות L ופתחי אוורור המנוע באחורי הכנפיים הקדמיות שיוצרות גם הן את האות הראשונה בשמה של היצרנית. לקסוס מדווחת כי כל פריט בעיצוב החיצוני נמצא שם ונראה כך על מנת למקסם את הביצועים, אנחנו חושבים שיש כאן מימד מסויים של נרקיסיזם, שלמען האמת הורווח ביושר.
לקסוס RC-F. תא הנוסעים
תא הנוסעים ממשיך את העיצוב הכוחני והירידה הפדנטית לפרטים. כך למשל המושבים זוכים לתפירה המדמה בגדי ספורט, לוח המחוונים משנה את צבע וגודל הגופן בשעון המרכזי בהתאם למצב הנהיגה שבו יבחר הנהג, ההגה עוצב מחדש בחתך רוחב אליפטי ועובה על מנת לאפשר אחיזה נוחה יותר ואפילו הדוושות עוצבו מחדש וקיבלו חריצים בצורת L על מנת להגביר את האחיזה בזמן נהיגה אינטנסיבית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.