קרסו מוטורס מתחילה בשיווק הקנגו החדש עם מנוע דיזל חדש ותג מחיר התחלתי של 131,900 ₪
רנו קנגו היה אחד הרכבים ששבר מוסכמות והביא לשילוב בין קטגוריות שבעבר נראה שלא ניתן לערבב ביניהן. בזכות גמישות ומרווח תא הנוסעים יכל הקנגו לשמש במהלך היום כרכב עבודה קשוח בעל נפח הטענה גדול ובסופי שבוע לקחת את כל המשפחה לטיול קמפינג ללא צורך בהתעסקות מיוחדת או פירוקים והרכבות מסובכים. בזכות תכונות אלו, תבע הקנגו את מקומו כאחד הרכבים המסחריים המצליחים ביותר בעולם.
רנו קנגו החדש
עד היום עבר הקנגו שתי מתיחות פנים בשני דורות שונים ולאט אך בזהירות פסע רחוק יותר מתפקידו כרכב מסחרי, התעדן והפך לרכב משפחתי שיכול לשמש גם לשינוע כמויות גדולות של ציוד. הדור השני של הקנגו הושק בשנת 2008 ועבר לפני כשנה מתיחת פנים לכבוד אמצע מחזור החיים של הדור, כעת הוא נוחת על אספלט ישראלי.
רנו קנגו החדש
שני הבדלים עיקריים נרשמים כחלק ממתיחת הפנים הנוכחית: מנוע דיזל חדש בנפח 1.5 ליטר המפיק 90 כ"ס במקום 80 כ"ס שהפיק המנוע הקודם. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בת חמישה הילוכים ומציג נתון צריכת דלק מרשים העומד על 4.6 ליטר למאה ק"מ (21.7 ק"מ לליטר). מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטר יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית בת ארבעה יחסי העברה (AL4) ימשיך לשרת את הקנגו ללא שינויים. ההבדל השני הוא העיצוב החיצוני שזוכה לרענון ברוח שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית עם סמל ענק בחזית ויחידות תאורה מעודכנות.
רנו קנגו החדש. תא הנוסעים
הקנגו החדש מוצע ברמת אבזור אחת ועם אפשרות לדלת צד אחת או שתיים. המחירים לדגם הבנזין יחלו ב- 131,900 ₪ ובעבור דגם הדיזל תאלצו להיפרד מ- 136,900 ₪ בעבור גרסת דלת צד אחת. דלת צד נוספת תעלה בכל אחת מהגרסאות 3,000 ₪ נוספים.
רנו קנגו החדש. תא המטען

תפריט נגישות








1 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.