רכב הפנאי החדש של סיטרואן צפוי להיחשף מאוחר יותר היום ונראה שאין שינויים משמעותיים מדגם הקונספט
בתערוכת פרנקפורט האחרונה חשפה סיטרואן קונספט שנשא את השם "קקטוס". הקונספט הציג שלל רעיונות עיצוביים רעננים וחדשניים כמו לדוגמא מושב קדמי בתצורת ספסל ולא מושבים נפרדים יחד עם קונסולה מרכזית צפה, דבר שתורם לתחושת אווריריות בתא הנוסעים כמו גם שיפור המרווח ליושבים מלפנים. בצידי הרכב התקינה סיטרואן יריעות גומי עם מספר כריות אוויר קטנות בכל צד, תפקידן לספוג מכות ושפשופים קטנים במהירויות נמוכות.
סיטרואן C4 קקטוס
במקביל להצגת הקונספט נצפה רכב מייצור סדרתי שנראה היה שיהווה דגם ייצור של הקטטוס ומאוחר יותר סיטרואן אישרה את התצפיות ושחררה תמונות קדימון של הדגם הסדרתי מבלי לחשוף כל פרט מלבד העובדה כי דגם הייצור יקבל את כריות האוויר ו"יציג פתרונות חדשניים לתא הנוסעים".
סיטרואן C4 קקטוס
אמש, פחות מ- 24 שעות לפני חשיפת דגם הייצור במלוא הדרו, דלפו לרשת תמונות רשמיות של הרכב שצורף למשפחת ה- C4 ועל כן ייקרא C4 קקטוס ונראה שסיטרואן החליטו לדבוק באופן די לא מתפשר לעיצוב המקורי של הקונספט. ההבדלים בעיצוב החוץ זניחים עד לא קיימים ורכב הייצור שומר על יחידות התאורה הצרות, הגג הצף והפרופורציות של דגם הקונספט. כריות האוויר, כמובטח, מצאו את דרכן לדלתות רכב הייצור ונראה שסיטרואן אף החליטה להתקין שתיים נוספות מתחת ליחידות התאורה האחוריות על מנת לספוג מכות בחניות צפופות במיוחד.
סיטרואן C4 קקטוס. תא הנוסעים
תא הנוסעים של ה- C4 קקטוס נשאר גם הוא נאמן למקור ומציג עיצוב מינימליסטי מאוד שנראה גם הוא, כמו העיצוב החיצוני, דומה מאוד לדגם הקונספט. הספסל הקדמי נשמר, כמו גם לוח המחוונים שמורכב כולו ממסך דיגיטלי ואף לחצני בחירת ההילוכים מתחת לפתחי המיזוג המרכזיים נשמרו. לצד אלה מציג ה- C4 קקטוס הגה ייחודי לדגם ואף ידיות סגירת הדלתות נשמרו מהקונספט והן מורכבות מרצועות עור.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.