בשנת 2016 יחל שיווקו של דאצ'יה דאסטר עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר ומערכת הנעה כפולה
דאצ'יה מדווחת כי מנוע הטורבו בנזין TCe 125 המוצע כיום בשילוב עם מערכת הנעה קדמית בלבד, יוצע בשנת 2016 גם עם מערכת הנעה כפולה בדגם הפנאי שטח דאצ'יה דאסטר. כפי שנרמז משמו, מדובר במנוע טורבו בנזין הזרקה ישירה בנפח 1.2 ליטר המפיק 125 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ ב- 2,000 סל"ד כאשר 90% מהמומנט זמין כבר ב- 1,500 סל"ד. בשילוב עם מערכת הנעה כפולה ותיבת שישה הילוכים ידנית עם הילוך ראשון קצר, מסוגל דאצ'יה דאסטר לזחול ביעילות בתנאי קרקע קשים ואילו הילוך שישי ארוך מיועד לשיוט נוח וחסכוני בכביש המהיר.
דאצ'יה דאסטר
מנוע הטורבו הקטן מבית רנו, חברת האם של דאצ'יה, מצוייד במערכת עצור וסע ומערכת רגנרציה לניצול אנרגיית הבלימה לצורך טעינת המצבר. תכונות אלו תורמות לצמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים. מערכת ההנעה הכפולה של דאצ'יה דאסטר כוללת שלושה מצבי נהיגה: מצב הנעה קדמית בלבד, מצב הנעה כפולה עם חלוקת מומנט קבועה ביחס 50:50 בין הצירים, ומצב אוטומטי בו בוחרת המערכת את חלוקת המומנט בהתאם למהירות הנסיעה ורמת האחיזה של כל גלגל.

תפריט נגישות








תביאו אותה ב 100 אלף שקל ויהיה להיט
רק שלא יתקמצנו באבזור יותר מדי
דאסטר מלך השטח
גרסה מעניינת מעניין אם תגיע לארץ