ארגון מבחני הבטיחות העצמאי מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק האחרונים שביצע ליונדאי טוסון, אופל קארל ומאזדה MX-5
נושא בטיחות הרכב קיבל מאז ומעולם תשומת לב רבה ונדמה כי בשנים האחרונות הנושא איבד מחשיבותו בקרב הקונים מכיוון שהורגל לסטנדרט בטיחות גבוה בקרב כל יצרני הרכב. תוצאות מבחני הריסוק מעידים כי עדיין קיימים פערים ברמת הבטיחות בין הדגמים השונים ובעיקר בכל הנוגע למערכות האלקטרוניות למניעת תאונות שמקבלות כיום תשומת לב מיוחדת במבחני הבטיחות. בימים אלו פרסם ארגון ENCAP תוצאות מבחני ריסוק של שלושה דגמים חדשים: יונדאי טוסון, אופל קארל ומאזדה MX-5. מבין השלושה, רק הטוסון זכה בחמישה כוכבי בטיחות והשאר דורגו בארבעה כוכבי בטיחות.
יונדאי טוסון שהושק אתמול בישראל זכה כאמור בציון מרבי של חמישה כוכבי בטיחות עם ציונים של 86% בסעיף ההגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים ו- 71% הן בסעיף ההגנה על הולכי רגל והן בסעיף מערכות הבטיחות. הרכב שנבחן צוייד ב- 6 כריות אוויר.
יונדאי טוסון במבחני הריסוק
רכב המיני החדש אופל קארל צפוי להצטרף להיצע הדגמים של היבואנית בישראל ודורג רק בארבעה כוכבי בטיחות עם ציונים של 74% בסעיף ההגנה על מבוגרים, 72% בסעיף ההגנה על ילדים, 68% בסעיף ההגנה על הולכי רגל, ו- 64% בסעיף מערכות הבטיחות. הרכב שנבחן צוייד ב- 6 כריות אוויר.
מאזדה MX-5, רכב הספורט הדו מושבי המוערך שבקרוב יחל שיווקו בישראל, הסתפק גם הוא בארבעה כוכבי בטיחות עם ציונים של 84% בהגנה על מבוגרים, 80% בההגנה על ילדים, ציון גבוה של 93% בסעיף ההגנה על הולכי רגל, וציון של 64% בסעיף מערכות הבטיחות שלמעשה מנע את הענקת הכוכב החמישי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.