אופל אסטרה החדשה במבחן דרכים

יצאתי לפגישה עם אירופאית נאה, בייישנית ומנומסת עם שמלה אדומה והמון תכונות טובות. האם צפוי לנו עתיד משותף וזוגיות מוצלחת?

תגיות: , , ,

שמעתי עליה המון דברים טובים מחברים. כשהסכימה להיפגש קבענו דייט לשעת אחר צהריים לא מחייבת. אני לבשתי קז'ואל והגעתי באיחור קל, היא הגיעה בשמלה אדומה מושקעת וחיכתה לי מעט. אופל אסטרההחדשה היא לא רק מכונית יפה, היא מכונית בטיחותית ומושקעת וכבר הספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה לשנת 2016. אם לא די בכך, אופל אסטרה החדשה מגיעה לכבוש את ישראל עם מנוע חזק, חבילת בטיחות מתקדמת ומחיר אטרקטיבי.

אופל אסטרה החדשהאופל אסטרה החדשה

רכב המבחן במרכב האצ'בק בגרסה הבכירה Innovation שתהיה זמינה לקהל הרחב בחודשים הקרובים. הרכב מיוצר בפולין ומצוייד במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 150 כ"ס. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 יחסי העברה. מחירה של גרסת המבחן הבכירה עומד על 139,900 ₪. מחיר גרסת הבסיס Enjoy עומד על 131,900 ₪ ומחירה של גרסת הביניים Enjoy Plus עומד על 134,900 ₪.

עיצוב חוץ

אופל אסטרה החדשה נראית טוב, היא כבר לא מכונית אפרורית שנעלמת בין המכוניות בכביש. גג המכונית נראה צף בזכות פס ניקל המתחיל מהכנף הקדמית ומסתיים בספויילר האחורי, וקורת C שחורה במבנה מיוחד. קימורי המותניים נאים ועדינים וחישוקי אלומיניום יפים בקוטר 17 אינץ' משלימים את פרופיל המכונית המושקע. מלפנים יחידות תאורה גדולות ומשוכות לאחור המשלבות תאורת לד בחתימה מעניינת. סבכת הקירור במבנה קשקשים מעניין ובראשה טרפז ניקל ארוך וצר עם סמל אופל גדול במרכזו. בפגוש הקדמי משולבים פנסי הערפל ושישה חיישני חניה. בשמשה הקדמית משולבת מצלמה אחת כחלק ממערכת הבטיחות Opel Eye עליה נרחיב בהמשך. העיצוב מאחור מעניין אף הוא. קימור המותניים משתלב בצורה מושלמת עם יחידות התאורה האחוריות וסמל המותג מובלט ומשמש גם כידית דלת תא המטען. הפגוש האחורי גדול וכולל קימור עדין, מחזירי אור ארוכים ושישה חיישני חניה.

אופל אסטרה החדשה - מצויידת במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 150 כאופל אסטרה החדשה - מצויידת במנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר ובהספק 150 כ"ס

עיצוב פנים

גם בפנים הרכב החגיגה נמשכת. את פנינו מקבל עיטור סף דלת מניקל בכיתוב אופל. העיצוב מעניין מאוד, מושקע ולא סטנדרטי. גם חומרי הדיפון נראים ומרגישים נהדר. המושבים משדרים יוקרה בריפוד המשלב עור ובד יוקרתי בצבעים שחור ובז'. העור הבהיר משולב גם בדלתות ומעניק הרגשה יוקרתית ומיוחדת. במרכז הדשבורד המעוצב מסך מגע ענק בגודל 8 אינץ' ללא מסגרת ובצידיו משולבים פתחי המיזוג המרכזיים. לוח המחוונים במבנה מיוחד, מימין תעלת מד המהירות ומשמאל תעלת מד הסל"ד, משולבים עם תאורת מסגרת לבנה ומיוחדת. במרכז לוח המחוונים מרכז המידע לנהג המכיל מסך צבעוני בגודל 4.2 אינץ' המציג מידע של מחשב הדרך, מערכת הניווט ומערכת השמע. מעל מרכז המידע מד הדלק ומד חום המנוע. גלגל ההגה יפה ומעוצב בגודל המתאים. הוא מחופה עור בשילוב תפירה מיוחדת, נעים לאחיזה ומתכוונן בשני המימדים. בצידיו שפע מתגים לשליטה מלאה במחשב הדרך, מערכת המולטימדיה והדיבורית, ובחלקו התחתון משולש ניקל מודגש. פאנלים בצבע שחור מבריק מקשטים את הדשבורד ועיטורי ניקל נוכחים בשפע ומשולבים בין היתר מתחת לפאנל המרכזי, במסגרת פתחי המיזוג הצידיים, בגלגל ההגה, במסגרת מחווני המהירות והסל"ד, בידיות הדלתות, במסגרת מסך המגע, במסגרת המתגים השונים, ובפאנל ידית ההילוכים. ליושבים מקדימה 4 פתחי מיזוג מעוצבים, מתכווננים וניתנים לפתיחה ולסגירה.

מתחת למסך המולטימדיה פאנל בקרת האקלים עם מתגים בעיצוב ייחודי. בקרת האקלים מפוצלת וחוגות הטמפרטורה משלבות בתוכן בצורה מעניינת את תצוגת הטמפרטורה הרצויה. בבסיס כל חוגה תאורה אדומה בצד ימין וכחולה בצד שמאל, וחיפוי גומי נעים למגע עוטף את טבעת החוגה. מתחת לפאנל בקרת האקלים מעמד להנחת טלפון נייד בשכיבה שאינו מספיק רחב ומתאים לגובה מכשירי סמארטפון גדולים הנפוצים בימינו. מעמד הטלפון הוא בעצם מכסה לתיבת נתיכים וכולל בחו"ל מכשיר להפצת ריח נעים ברכב. מתחת למעמד הטלפון נמצא פאנל תיבת ההילוכים המשלב גם שורת מתגי בקרה.

אופל אסטרה החדשה - החגיגה נמשכת בתוך תא הנוסעיםאופל אסטרה החדשה - החגיגה נמשכת בתוך תא הנוסעים

בין המושבים תמצאו מתג בלם חניה חשמלי, יציאת 12V ושני מחזיקי כוסות עם דיפון גומי לאחיזת כוסות בגדלים שונים וכיסוי יוקרתי עם מסגרת ניקל. משענת היד מתכווננת לפנים וכוללת תא אחסון המכיל יציאות USB ו- AUX. סוככי השמש גדולים וכוללים תאורה ומראה עם כיסוי קשיח. תא הכפפות גדול ושימושי אך לא כולל תאורה ומיזוג. בדלתות תאי אחסון גדולים ושימושיים. חלון הגג תורם גם הוא להרגשה הנפלאה ברכב. החלון ניתן לפתיחה חלקית ומלאה כשהוא נבלע מתחת לגג המכונית, וניתן גם להרים מעט את חלקו האחורי לאוורור עדין ושקט של תא הנוסעים. הנדסת האנוש באופל אסטרה החדשה היא טובה באופן כללי, יש מיעוט בכפתורים ותפעול מסך המגע נוח ואינטואיטיבי.

המושב האחורי מפנק ומזמין. הספסל האחורי רחב והמרווח לרגליים טוב. מדרגת תעלת ההינע נמוכה בגובה 7 ס"מ בלבד, כך שגם הנוסע האמצעי לא ירגיש כל כך מקופח. שני המושבים בצדדים כוללים עיגוני ISOFIX שיאכלסו בקלות 2 כסאות בטיחות לילדים. שני נוסעים מאחור ייהנו מתאי אחסון בדלתות, מתאורת מפות, וממשענת יד רחבה מאוד הניתנת לפתיחה מגב המושב המרכזי, אך לא כוללת מחזיקי כוסות. היינו מצפים לפתחי מיזוג לספסל האחורי ובהחלט התאכזבנו לא למצוא אותם ברכב ברמת אבזור כה גבוהה. הדלתות מאחור גדולות מאוד וכניסה ויציאה מהרכב מתבצעות בקלות.

אופל אסטרה החדשה - מושב אחורי מפנק ומזמיןאופל אסטרה החדשה - מושב אחורי מפנק ומזמין

תא המטען איכותי ומרופד ומכיל תאורה וטבעות לקשירת מטען. נפח תא המטען 335 ליטרים ובקיפול משענות המושבים מאחור מתקבל נפח הטענה של 1,210 ליטרים. ניתן לקפל כל משענת מושב אחורי בנפרד ולהשיג נפחי הטענה בגדלים שונים לפי הצורך. רוחב תא המטען 100 ס"מ, אורכו 75 ס"מ וגובהו 45 ס"מ. מתחת לתא המטען נמצא גלגל חלופי זמני ומתחתיו מותקן מצבר הרכב. רצפת תא המטען מונחת על הגבהה בגובה 15 ס"מ לטובת הגלגל החלופי. לולא הגלגל החלופי היה גדל תא המטען בכ- 30% יקרים ומשמעותיים. לסיכום ההתרשמות הראשונית ניתן לומר שאופל אסטרה החדשה היא מכונית איכותית, מושקעת, מעוצבת ומסוגננת עד לפרטים הקטנים. אפילו מפתח המכונית מעוצב באופן ייחודי ומושקע.

אבזור

אבזור גרסת הבסיס Enjoy שמחירה 131,900 ₪, כולל בין היתר שני שלטי להב נשלף כולל מרימי שמשות, 4 חלונות חשמל עם מנגנון פתיחה וסגירה בנגיעה אחת, שקע V12, כניסות USB ו- AUX, בקרת שיוט, מגביל מהירות, תאורת פנים קדמית ואחורית, סוככי שמש עם מראה ותאורה, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, חיישן תאורה להפעלה אוטומטית של אורות הרכב, מראה פנימית מתכהה אוטומטית ומונעת סינוור, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים אך ללא יציאות מיזוג לאחור, מערכת מולטימדיה מקורית, מסך מגע בגודל 7 אינץ', חיבור למכשירי אייפון ותמיכה מלאה בעברית של Apple CarPlay (בקרוב גם תמיכה ב- Android Auto), קישוריות בלוטות' מלאה למכשיר סמארטפון הכוללת דיבורית והזרמת שמע, שליטה מלאה לטלפון ממסך המגע, 2 רמקולים, 2 טוויטרים, צג מידע בלוח המחוונים, מחשב דרך מורחב, וצמיגים במידות 205/55 R16 עם חישוקי ברזל וצלחות נוי (טסות).

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מתג לניתוק כרית אוויר קדמית, נקודות עיגון Isofix במושב האחורי, נעילת ביטחון לילדים, נעילת דלתות אוטומטית בתחילת הנסיעה, כל מערכות הבקרה, הבלימה והיציבות הסטנדרטיות, מערכת סיוע לזינוק במדרון, מערכת עזר לשליטה במומנט בפניות, קריסת דוושות בתאונה, התראה ותצוגה של לחץ האוויר בכל צמיג, תאורת יום DRL, מראות צד מתכוונות עם מפשיר אדים, ותאורת לווי עד הבית. אופל אסטרה זכתה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP.

אופל אסטרה החדשה - רשימת אבזור מרשימה החל מגרסת הבינייםאופל אסטרה החדשה - רשימת אבזור מרשימה החל מגרסת הביניים

בגרסת הביניים Enjoy Plus שמחירה 134,900 ₪, מסך המגע בגודל 8 אינץ', צג המידע בלוח המחוונים צבעוני בגודל 4.2 אינץ', ולאבזור מתווסף בין היתר זוג רמקולים נוספים מאחור, מערכת ניווט GPS (עם מפות מעט ישנות), אנטנת כריש, ושמשות אחוריות כהות. מה שמייחד את האסטרה החל מגרסת הביניים, היא מערכת Opel Eye הכוללת מערכת זיהוי תמרורים, התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה המסייעת בתיקון ההיגוי, התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים וסכנת התנגשות, מערכת בלימה אוטונומית במהירות עירונית, 4 חיישני חניה מלפנים, 4 חיישני חניה מאחור, ומצלמה אחורית.

בגרסה הבכירה Innovation שעלותה 139,900 ₪ כאמור, כולל האבזור הנוסף בין היתר עוד 4 חיישני עזר לחניה עבור מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל, חלון גג חשמלי, צמיגים במידה 225/45 R17 עם חישוקי סגסוגת קלה, מערכת התרעה על עצמים באזורים מתים במראות הצד, התנעה ללא מפתח (Keyless), ובלם חניה חשמלי.

הפרש המחיר בין גרסת הבסיס Enjoy לגרסת הביניים עומד על 2,560 ₪ לפני מע"מ וכולל את מערכת Opel Eye ותוספות שונות. ללקוח הפרטי לא משתלם לרכוש את גרסת הבסיס, ואם גרסת הבסיס לא תימכר לציי רכב בהנחה משמעותית לא תהיה הצדקה לקיומה.

אופל אסטרה החדשה - גרסת Innovation הבכירה תשווק בקרובאופל אסטרה החדשה - גרסת Innovation הבכירה תשווק בקרוב

חברת שלמה, יבואנית אופל אסטרה, מעוניינת להציע רכב מאובזר לחלוטין ללא צורך בהתקנות מקומיות ומבקשת מרוכשי הרכב להתעקש על ביטוח רכב ללא התקנות ציוד מיגון נוסף. בחברה מציינים כי חברת מגדל מעניקה ביטוח שכזה וגם בחברת שלמה ביטוח, החברה האחות בקבוצה, לא ידרשו מכם התקנות נוספות כתנאי לביטוח הרכב. מבדיקה שערכנו, מסתבר שחברת שלמה מציעה את הביטוח המשתלם ביותר ולא דורשת אמצעי מיגון נוספים.

יחידת הנעה ותנוחת נהיגה

מלפנים שוכן מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 1,399 סמ"ק המפיק 150 כ"ס ב- 5,000 סל"ד ומומנט מרבי העומד על 24.98 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 יחסי העברה, כך שעל הנייר יש לנו יחידת הנעה מרשימה. יצאנו אל הכביש לבדוק את ביצועי הרכב ולשחק קצת עם מערכת הבטיחות המתקדמת Opel Eye.

אופל אסטרה החדשה - 5 כוכבי בטיחות ותואר רכב השנה לשנת 2016אופל אסטרה החדשה - 5 כוכבי בטיחות ותואר רכב השנה לשנת 2016

תנוחת הנהיגה הרצויה מתקבלת בקלות ע"י כיוונים ידניים של מרחק, גובה וזווית משענת המושב. בידית כיוון הגובה משולב כפתור הכיוון החשמלי של כרית התמיכה לגב התחתון המאפשר תנועה מעלה ומטה בנוסף לכיוון קדימה ואחורה. המושבים מלפנים מעט גבוהים ומתכוונים לגובה. הראות לפנים מעולה, סף החלונות לא גבוה, קורות A צרות, מראות הצד מרוחקות מהחלון, וחלוניות הצד המשולשות תורמת גם הן להגדלת שדה הראיה לצדדים. הראות לאחור מעט מוגבלת בגלל סף חלונות צד גבוה, חלון אחורי קטן ומראה פנימית קטנה. אל תתנו לעובדה זו להטריד אתכם היות וששת החיישנים ומצלמת הרוורס יציגו לכם את כל מה שקורה מאחור בתצוגה גדולה וברורה במסך המגע הגדול מלפנים.

מערכת Opel Eye ומערכת לסיוע בחניה

אופל אסטרה החדשה היא המשפחתית היחידה כיום המגיעה עם מערכת בטיחות מתקדמת מקורית. מערכת Opel Eye מגיעה החל מגרסה Enjoy Plus וכוללת שפע מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. מערכת זיהוי התמרורים, האמורה לזהות את תמרורי הדרך והמהירות ולהציג אותם בלוח המחוונים, לא עבדה משום מה ברכב המבחן ולא זכינו לראות אותה בפעולה. מערכת בקרת התרעת סטייה מנתיב עובדת במהירות 60-180 קמ"ש ומציגה אייקון מיוחד בצבע ירוק אם הרכב נמצא בתוך נתיב הנסיעה ואייקון אחר בצבע צהוב אם הרכב סוטה מנתיב הנסיעה. מערכת בקרת השמירה על נתיב הנסיעה מסייעת בתיקון ההיגוי במקרה של סטייה מנתיב. בסטייה מנתיב ללא איתות תרגישו את התנגדות ההגה למעבר הנתיב ואת תיקון ההיגוי ע"י המערכת. אם המערכת תזהה כי הורדתם ידיים מההגה היא תתריע על כך ותבקש מכם בנימוס לחזור ולאחוז בהגה. המערכת לא עבדה בצורה מדוייקת בכל כביש, לדעתנו בשל קיום מצלמת דרך יחידה מלפנים לעומת שתי מצלמות במערכות אחרות. בקרת התרעת מרחק מלפנים מציגה את המרחק מהרכב לפנים במטרים או בשניות ומתריעה כאשר מתקרבים יתר על המידה לרכב מלפנים, או כאשר נמצאים בסכנת התנגשות מיידית. מערכת סיוע בלימה אוטונומית עובדת עד מהירות 30 קמ"ש לפי הצהרת היבואן או 60 קמ"ש לפי הצהרת היצרן ולא לקחנו סיכון לבדוק אותה. 6 חיישני העזר לחניה בפגוש הקדמי, 6 חיישני העזר לחניה בפגוש האחורי, והמצלמה האחורית, עבדו נהדר עם מערכת הסיוע בחניה, הן בחניות בין רכבים במקביל למדרכה והן בחניות במקביל לרכבים אחרים. שימו לב שאסור להתקין וו גרירה ברכב בשל ציוד הבטיחות.

התנהגות כביש

אופל אסטרה החדשה מתניידת בתוך העיר בצורה מחמיאה. המתלים רכים, נעימים ומתמודדים נפלא עם כביש משובש ופסי האטה. בידוד הרעשים מעולה וההרגשה בתא הנוסעים היא של רכב מקטגוריה גבוהה יותר. רעשי הכביש והרוח כמעט לא נשמעים ורעש המנוע נשמע רק בסל"ד גבוה למרות שחסר בידוד מתבקש במכסה המנוע. תיבת ההילוכים מעבירה הילוכים בצורה חלקה ולא מורגשת. גם בתחילת נסיעה, בפקקים, בתאוצות והאטות, התיבה עובדת בצורה חלקה וראויה להערכה. לתיבה מצב ידני הניתן לשליטה ממוט ההילוכים בלבד. המנוע מספק את כל הכוח הדרוש בכל עת ואף מעבר, ויחידת ההנעה ידידותית להפליא.

אופל אסטרה החדשה - מצויידת בחליפת בטיחות מרשימה ללא התקנות מקומיותאופל אסטרה החדשה - מצויידת בחליפת בטיחות מרשימה ללא התקנות מקומיות

גם מחוץ לעיר התנהגות הכביש מעולה. למרות שהמתלים רכים ונעימים הם קשיחים מספיק ומתמודדים היטב עם שינויי כיוון חדים ועם כביש גלי. ההגה מתוגבר חשמלית, בעל משקל טוב ומתקשר באופן משביע רצון עם הכביש והנהג. תאוצה מאפס למאה קמ"ש לפי נתוני היצרן עומדת על 8.9 שניות, אנחנו הצלחנו להשיג נתון קרוב של 9.1 שניות. במיאוץ מ- 80 ל- 120 קמ"ש המדמה עקיפה מדדנו 5.0 שניות. צריכת הדלק המשולבת עפ"י היצרן עומדת על 18.2 ק"מ לליטר אך במהלך המבחן שכלל בעיקר נסיעה בין עירונית רגועה לא הצלחנו להשיג תוצאה הטובה מ- 10.5 ק"מ לליטר. ביחד עם מיכל דלק בנפח בינוני של 48 ליטרים מתקבל טווח נסיעה קצר של 400 ק"מ בלבד בין תדלוקים. למרות שמערכת ההנעה היא מהטובות ביותר בקבוצה ומספקת ביצועים מעולים, יש לנו הרגשה שהתיבה לא חדה ומהירה מספיק. בלחיצה מהירה על דוושת הגז לא מתקבל פרץ כוח, לא מיידית ולא מאוחר יותר, כאילו התיבה מעוניינת להחליק את הנסיעה ולהמנע מטלטולים מיוחדים. בחו"ל יש לתיבה זו מצב ספורט שמשנה את יחסי ההעברה ונותן את העיזוז המתבקש מהנהג המתקדם אך אפשרות זאת לא יובאה ארצה לצערנו.

סיכום

אופל אסטרה החדשה היא מכונית יפה, נוחה, בוגרת ואיכותית כמיטב המסורת האירופאית. האסטרה גם מרווחת, שימושית, מאובזרת, ובטיחותית באופן חריג בקטגוריה. המנוע חזק יותר מרוב המתחרות בקטגוריה ותיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית אמיתית ומעודנת עם 6 יחסי העברה. המתלים נהדרים ומספקים נוחות ואחיזה טובה, וההגה מתקשר עם הכביש והנהג. החסרונות היחידים שמצאנו הם צריכת דלק מעט גבוהה, טווח נסיעה קצר, העדר מצב ספורט בתיבת ההילוכים, והעדר פתחי מיזוג לנוסעים מאחור. היתרונות המשמעותיים והמחיר האטרקטיבי מציבים את אופל אסטרה החדשה ללא ספק בראש קטגוריית המכוניות המשפחתיות בישראל.

אופל אסטרה 1.4 Innovation אוטומט  
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים  1,399 סמ"ק
הספק מרבי 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי 25.0/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,370 מ"מ
רוחב כללי 1,809 מ"מ
גובה כללי 1,485 מ"מ
בסיס גלגלים 2,662 מ"מ
מיכל דלק 48 ליטרים
נפח תא מטען

335/1,175 ליטרים

משקל עצמי 1,308 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש 8.9 שניות (יצרן)
צריכת דלק משולבת 18.2 ק"מ לליטר (יצרן)
קבוצת זיהום 4
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים
מחיר

139,900 ₪  

אופל אסטרה 2016 גלריית תמונות

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

2 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 2

    למה צריכת הדלק כ"כ גבוהה?

    • א04/11/18

    השאלה שתמיד נשאלת למה זה קורה? מנוע טורבו חדש מדי שעוד לא נפתח? סגנון נהיגה? פקקים? אין ספק שיש חסכוניות ממנה אבל 1:18 לפי נתוני יצרן זה נתון ממוצע היום ולא רע לרכב בנזין (לפולקסווגן גולף ואחיותיה, ופיגו 308 נתונים עדיפים, גם לסיוויק החדשה), ליפניות ולקוריאניות ברובן נתונים פחות טובים על הנייר) בכל מקרה עדיין הרכב יחסית כבד (ירידה של 10%) במשקל מהדגם הקודם לא מספיקה כי הקודם גם היה כבד מהאחרים ב15% בממוצע.הכדאיות שלה רק במסגרת הנחות מאד גדולות כמו שיש היום ב0 קמ 96900 לדגם אנגוי חדש 0 קמ

  • 1

    צריכת הדלק גרועה מאד במבחן

    • א04/11/18

כתבות נוספות בנושא מבחני רכב 

וולוו XC60 2025 במבחן דרכים (מתיחת פנים)...

וולוו XC60 אשר הושק עוד בשנת 2017 והפך לדגם הנמכר ביותר של וולוו בכל הזמנים לאחר שעקף את וולוו 240, ...

אלדר מנורי16 נובמבר 2025

שברולט קולורדו ZR2 במבחן דרכים

שברולט קולורדו ZR2, גרסת הביצועים של הפיק אפ האמריקאי אשר מתחרה בעיקר בפורד ריינג'ר רפטור, עושה הרבה...

אלעד לרך12 נובמבר 2025

פיג'ו 5008 1.2 2025 במבחן דרכים...

הדור השלישי של פיג'ו 5008 מתחרה בקטגורית רכבי הפנאי D-SUV בעלי 7 מושבים כגון מיצובישי אאוטלנדר, ניסא...

אלדר מנורי9 נובמבר 2025

איון V במבחן דרכים

המותג איון (Aion) שייך לקבוצת GAC שהינה אחת מעשר יצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין. בעבר GAC שווקה...

אלעד לרך29 אוקטובר 2025

דאצי'ה ביגסטר במבחן דרכים

דאצ'יה ביגסטר, אחיו הגדול של דאצ'יה דאסטר, הגיע ארצה להתחרות בדגמים פופולריים כגון קיה ספורטאז', יונ...

אלעד לרך27 אוקטובר 2025

וויה קוראג' חשמלי במבחן דרכים

בתוך מבול רכבים סיניים המשווקים בישראל, ואחרים העושים את דרכם אלינו, השיקה דלק מוטורס את רכב הפנאי ה...

אלעד לרך23 אוקטובר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu